ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-۳۲th Building, ۷۷۷ Lane, Qing Feng Road, Cicheng Town, Jiangbei District, Ningbo, Prc.
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه توسعه ، تولید و فروش چراغ های خیابانی و نورافکن ها تخصص دارد و در بندر زیبا ، نینگبو ، چین واقع شده است.امکانات تولید پیشرفته ، مجموعه کاملی از تجهیزات و واحدهای آزمایش. همچنین توانایی تحقیق و توسعه خوبی دارد و تیمی با دانش فنی و پشتیبانی شده توسط سیستم مدیریت حرفه ای ، بنابراین ما می توانیم به مشتریان خود طراحی منحصر به فرد ، کیفیت خوب ، قیمت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که در زمینه توسعه ، تولید و فروش چراغ های خیابانی و نورافکن ها تخصص دارد و در بندر زیبا ، نینگبو ، چین واقع شده است.
    امکانات تولید پیشرفته ، مجموعه کاملی از تجهیزات و واحدهای آزمایش. همچنین توانایی تحقیق و توسعه خوبی دارد و تیمی با دانش فنی و پشتیبانی شده توسط سیستم مدیریت حرفه ای ، بنابراین ما می توانیم به مشتریان خود طراحی منحصر به فرد ، کیفیت خوب ، قیمت رقابتی ، در زمان تحویل و خدمات پس از فروش موثر ارائه دهیم.
    به لطف طراحی خوب ، کیفیت عالی و استفاده از فناوری پیشرفته ، محصولات ما به طور گسترده ای در دنیای بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار گرفته و از مشتریان بسیار استقبال می کنند.
    همیشه به پیشرفت خود ادامه می دهد تا بهترین موارد را به مشتریان و مشتریان ارائه دهد. ما از روابط تجاری طولانی مدت شریک مانند با مشتریان خود از سراسر جهان قدردانی می کنیم.
    شریک قابل اعتماد شما است و می تواند باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
چراغ خیابانی ال ای دی کلاسیک
LED Highbay Light Cloud A
چراغ خیابان چراغ بادبان
LED Street LightQuest
LED Flood LightPad
LED Highbay LightCloud B
چراغ LED باغ
چراغ خیابان LED Duckbill
چراغ خیابانی رزمناو
پرژکتور ورزشگاه LED LightGrid A
چراغ ورزشگاه LED LightGrid B
چراغ خیابانی LED