ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : China-North Head of Guoji Sufa Road, Songqiao Town, Yangzhou, Jiangsu
  • درباره ما : شرکت تجهیزات ترافیک یانگژو ، آموزشی ویبولیتین اولین شرکت های حرفه ای است که در مجموعه کاملی از دستگاه های تولید ترافیک فعالیت می کند ، در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده و بیش از ۳۴۰ کارمند دارد و از آن زمان نیز بر روی پروژه های هوشمند ترافیک و ایمنی کار می کند ، با اصرار بر مسیر خاص توسعه ، محصول را به یک سری تبدیل می کند . ما کیفیت را می گیریم در حالی که اولین هستند؛ آنها مسئولیت ما را برای کار در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات ترافیک یانگژو ، آموزشی ویبولیتین اولین شرکت های حرفه ای است که در مجموعه کاملی از دستگاه های تولید ترافیک فعالیت می کند ، در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده و بیش از ۳۴۰ کارمند دارد و از آن زمان نیز بر روی پروژه های هوشمند ترافیک و ایمنی کار می کند ، با اصرار بر مسیر خاص توسعه ، محصول را به یک سری تبدیل می کند . ما کیفیت را می گیریم در حالی که اولین هستند؛ آنها مسئولیت ما را برای کار در پروژه های حمل و نقل هوشمند و ایمنی تا زمانی که کارهای عالی نباشند ، می دانند. ما را به عنوان هدف ما در نظر بگیریم تا طیف گسترده ای از خدمات را برای کاربران ایجاد کنیم. تا به حال ، شین-انبردست با ادغام طراحی محصول ، تولید ، فروش ، خدمات و مهندسی به یک شرکت بزرگ تبدیل شده است.
    در حال حاضر این شرکت در مارک معروف استان جیانگ سو ، شرکت ملی با فن آوری بالا ، استان چین نشانه شرکت ، امنیت و صلاحیت ، پایین ترین صلاحیت روشنایی خیابان ، ۳ گواهینامه ، وزارت چراغ های ایمنی عمومی ، سیگنال ، مهندسی الکترونیکی و هوشمند ، ادغام سیستم اطلاعاتی و کیفیت صلاحیت خدمات ۳ ، مجوز تولید امنیت ، اعتبار و غیره در بسیاری از صنایع و صلاحیت ها. محصولات دارای آرایه کاملی از چراغ های سیگنال برقی خورشیدی شهری ، شبکه سیگنال از نوع هماهنگی هوشمند ، علائم ، علائم ، صفحه القایی ، دهانه خیابان بزرگ لانگمنت ، نوار صفحه القایی و انواع چراغ های سیگنال معمولی ، هشدار الکتریکی ، نظارت و نوار شخصی هستند. پایبند به توسعه مداوم محصولات مارک دار و نوآوری فنی ، تقویت خدمات کاربر ، پرورش تعداد زیادی از افراد حرفه ای با تجربه غنی صنعتی ، یک تیم مدیریت رقابتی داشته باشید ، این شرکت یک پایه قابل اعتماد برای توسعه بلند مدت دارد.
    در آینده ، این شرکت کیفیت خدمات را بیشتر تقویت می کند ، سیستم خدمات را بهبود می بخشد و خدمات کاملاً متفکرانه و دقیق را برای کاربران ارائه می دهد. نوآوری علمی و فناوری را انجام دهید ، به طور مداوم کیفیت محصول را بهبود ببخشید ، محصولات بیشتری را راه اندازی کنید ، مطابق با روند هوش اجتماعی باشید. فرهنگ شرکتی را ایجاد کنید که معنای اصلی آن نوآوری ، عملی بودن و خدمات است. تقویت آگاهی شرکتی از تامین کننده جامع حمل و نقل هوشمند برتر ، مجتمع و ارائه دهنده خدمات مهندسی و ارائه خدمات هوشمند بهتر برای مدیریت اجتماعی.

    بستن