ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱ Guiding Road, Licang, Qingdao City, Shandong Province, China
  • درباره ما : شرکت فناوری روشنایی چینگدائو ، آموزشی ویبولیتین شرکتی است که به تولید محصولات روشنایی اشتغال دارد و مارک خاص خود را دارد. سرمایه ثبت شده این شرکت ۱۲ میلیون پوند است. این یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که تحقیق و توسعه ، طراحی ، تولید ، فروش ، ساخت و نصب را با هم ادغام می کند و می تواند خدمات و راهنمایی از راه دور را برای مشتریان فراهم کند. این شرکت در چینگدائو چین و در کنار کانال چینگدا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری روشنایی چینگدائو ، آموزشی ویبولیتین شرکتی است که به تولید محصولات روشنایی اشتغال دارد و مارک خاص خود را دارد. سرمایه ثبت شده این شرکت ۱۲ میلیون پوند است. این یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که تحقیق و توسعه ، طراحی ، تولید ، فروش ، ساخت و نصب را با هم ادغام می کند و می تواند خدمات و راهنمایی از راه دور را برای مشتریان فراهم کند. این شرکت در چینگدائو چین و در کنار کانال چینگدائو و فرودگاه واقع شده است و حمل و نقل آن بسیار راحت است.
    محصولات اصلی این شرکت شامل انواع نمایشگرهای ال ای دی و انواع لامپ های ال ای دی به ویژه واشرهای دیواری ، چراغ های خطی ، چراغ های روشنایی زیاد ، نورافکن ها و پنل ها و ... ، کیفیت بالا ، امتیازات قیمت می باشد. این شرکت انواع مختلفی از تجهیزات تولید و آزمایش با دقت بالا مانند دستگاه قرار دادن اتوماتیک پرسرعت ، آنالیز طیف ، ابزار توزیع نور سنجی ، ابزار بازرسی دما چند کانال را در اختیار دارد. این شرکت تحقیق و توسعه عالی دارد تیم d و ۱۶ اختراع ثبت شده برای محصولات مختلف روشنایی را به دست آورده است.
    مشاغل اصلی این شرکت شامل پروژه روشنایی ساختمان ، پروژه روشنایی باغ ، پروژه روشنایی منظر ، پروژه روشنایی خیابان ، طراحی و ساخت روشنایی داخلی ، مدیر حرفه ای پروژه و تیم ساخت ، می تواند خدمات از راه دور را برای مشتریان فراهم کند.
    چینگدائو تونگویی با عملکرد عالی محصول ، روش های آزمایش عالی ، کیفیت محصول پایدار ، استراتژی بازاریابی انعطاف پذیر ، سیستم خدمات عالی و سیستم قیمت رقابتی به مشتریان باز خواهد گشت. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم.
    حرفه ای - ایجاد ارزش ، یکپارچگی - برای پیروزی در آینده.
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.

    بستن
محصولات
سری 12 واتی ولتاژ نور سقفی سرج سفید
سری سفید ولتاژ نور سقفی 15 واتی
سری سفید ولتاژ نور سقفی 18 واتی
سری سفید ولتاژ نور نقطه ای 5 واتی