ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.A۳۲-۲۲, Yahe Garden, Etd, Xi'an, Shaanxi, China
  • درباره ما : تولید شده در سال ۱۹۹۶ ، سلف. واقع در تمدن جهان شناخته شده ، پایتخت باستانی شی ، استان شانشی ، چین. تعهد اصلی به محصولات انرژی ، محصولات صرفه جویی در انرژی ، تولید برق ، انتقال و مواردی از این دست. برای توزیع ، خرید و صادرات تجارت ، پروژه ها و تجهیزات مربوطه مشاوره می کند.از ابتدای تأسیس ، مایل به کمک به مشتریان ، مدیریت یکپارچگی و با همبستگی مشتری ، همکاری ، گشایش ، تجارت و اهداف توسعه ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید شده در سال ۱۹۹۶ ، سلف. واقع در تمدن جهان شناخته شده ، پایتخت باستانی شی ، استان شانشی ، چین. تعهد اصلی به محصولات انرژی ، محصولات صرفه جویی در انرژی ، تولید برق ، انتقال و مواردی از این دست. برای توزیع ، خرید و صادرات تجارت ، پروژه ها و تجهیزات مربوطه مشاوره می کند.
    از ابتدای تأسیس ، مایل به کمک به مشتریان ، مدیریت یکپارچگی و با همبستگی مشتری ، همکاری ، گشایش ، تجارت و اهداف توسعه ، تامین کننده اصلی مالزی توشیبا انتقال و توزیع آسیا سیستم های شرکت ، آموزشی ویبولیتین بوده است. در چین اعتراف کرد.
    با پیشرفت جهانی سازی ، ما به ادغام منابع کارخانه با کیفیت بالا و قرار دادن مواد عرشه لوازم جانبی زیبایی با قیمت های بالاتر برای تقاضای داخلی و خارجی ادامه خواهیم داد. اگر شما شرکت های خارج از کشور هستید ، تهیه محصول احتمالی در چین ، ما بهترین انتخاب شما هستیم. ، ما وقتی شما کالایی دارید بهترین انتخاب شما هستیم و امیدواریم نمایندگی مناسب را پیدا کنید.
    ما مشتاقانه منتظر کار با شما هستیم!

    بستن
محصولات
کلید XGN75-12 (Z) عایق گاز داخلی محصور در فلز
تابلو برق KNY61-40.5 AIS
کلید 36 کیلو ولت 40.5 کیلو ولت گاز داخلی عایق بندی شده با فلز
واحد اصلی حلقه عایق 24KV SF6
عایق کامپوزیت سبز HXGN-12 RMU
ترانسفورماتور برق پتروشیمی
ترانسفورماتور نوع خشک رزین ریخته گری
ترانسفورماتور برق 110 کیلوولت
اتصال متحرک، اتصال ثابت، کنتاکتور، اتصال پشتیبانی
سازوکار
لامپ هالید متالیک
لامپ و فانوس ال ای دی