ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Tianlong Technology Park, Kangqiao South Road, Jiangbei District, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شریک قابل اعتماد شما در چین برای نوآوری حرفه ای در محصولات ، روشنایی ، موتور دنده ، دوچرخه و غیره است. ما برای شخصی که از محصولات ما استفاده می کند یک زندگی صرفه جویی هوشمند و زیست محیطی را دنبال می کنیم.در ، محصولات به بازار جهانی صادر می شود. با تشکر از همکاری با عمده فروشان ، خرده فروشان و تیم های عالی ما. شرکت ما رشد سالانه ثابت دارد. محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می دهد و م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شریک قابل اعتماد شما در چین برای نوآوری حرفه ای در محصولات ، روشنایی ، موتور دنده ، دوچرخه و غیره است. ما برای شخصی که از محصولات ما استفاده می کند یک زندگی صرفه جویی هوشمند و زیست محیطی را دنبال می کنیم.
    در ، محصولات به بازار جهانی صادر می شود. با تشکر از همکاری با عمده فروشان ، خرده فروشان و تیم های عالی ما. شرکت ما رشد سالانه ثابت دارد. محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می دهد و ما از محصولات استقبال می کنیم. پروژه های . ما به کیفیت ، درخواست مشتری و گواهینامه های بازار هدف توجه می کنیم. مشتریان اصلی ما از اروپا ، آسیای جنوب شرقی ، اقیانوسیه ، خاورمیانه ، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی هستند.
    یکی از پایه ها کیفیت محصولات است. متخصصان ما از بخش توسعه به طور مداوم در حال افزایش استانداردهای کیفیت هستند. ما راه حل فنی قبل و بعد از فروش را ارائه می دهیم. برای اینکه یک تامین کننده مشخص برای بازار سطح بالا باشد ، بیشتر محصولات دارای تاییدیه هستند. ما با سازگار هستیم ، با گذراندن ، شرکت ما گواهینامه را دریافت می کند.
    ما نسبت به محصولات خود بسیار مطمئن هستیم و معتقدیم که آنها می توانند نیازهای مختلفی را در بازارهای جهانی برآورده کنند. ما می خواهیم روابط تجاری سودمند متقابل با مشتریان در سراسر جهان برقرار کنیم و بازارهای موتور را توسعه دهیم تا با مزایای برنده شوید.

    بستن
محصولات
روشنایی LED ضد آب IP66
چراغ LED ضد آب IP65
چراغ LED ضد آب IP65
روشنایی LED ضد آب IP66
روشنایی LED ضد آب IP66
دستی ماکت ارزان IP65 LED Lighting ضد آب
SLFL010BK
SLFL-F10