ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲f of No. ۱ Building, Yunjing Hi-Tech Industrial Park, Hengli, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاوم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    کارخانه ما در توسعه و ساخت اجرام آسمانی فنی برای مناطق خرده فروشی و معماری متمرکز است. همه محصولات و خدمات ما برای دیدار با مردم به وجود آمده اند. تعقیب و گریز ثابت S برای محیط روشنایی بهتر و راحت تر ما قادر به ارائه راه حل های سریع متناسب با مشتریان و بزرگترین افراد هستیم. الزامات خاص نور برای مناطق خرده فروشی و معماری. ما همچنین می توانیم بهترین قیمت خود را ارائه دهیم.
    ما یک تولید کننده حرفه ای روشنایی در شهر دونگ گوان ، چین هستیم. ما در طیف گسترده ای از چراغ ها مانند نور رشته ای ، نور سیستم ، نور کابینت ، نور صفحه پانل ، "نصب گرمای تب ، نور نوار و غیره" تخصص داریم. ما در تولید چراغ رشته ای بسیار خوب هستیم زیرا لامپ و کابل (سیم سیم) را توسط خودمان تولید می کنیم ، بنابراین می توانیم قیمت بسیار رقابتی ارائه دهیم. در حال حاضر ما تجارت با مشتریان خرده فروشی بزرگ (ایالات متحده) مانند هوم دپو ، والمارت و غیره و همچنین تجارت مستقیم با مشتریان خصوصی بزرگ در آلمان داریم. با رشد سریع در تجارت ، ما همچنین یک کارخانه بزرگ در ویتنام تأسیس کردیم ، ما حسابرسی کارخانه را برای مشتریان بزرگ فروشگاه خرده فروشی گذرانده ایم.
    راحتی بصری بالا و انعطاف پذیری نصب
    چراغ های سیستم و کارایی بالای ما در زیر نور کابینت ما را قادر می سازد تا نیازهای طراحی را برای روشنایی انبار ، دفتر ، گاراژ ، کمد و غیره برآورده کنیم. ما برای اطمینان از ایمنی و شرایط کار مطلوب برای کسانی که بارها را بین قفسه ها و در مناطق تولیدی یا ذخیره سازی حمل و نقل می کنند ، راه حل های راحتی بصری بالایی ارائه می دهیم. محصولات ما مهندسی شده اند تا امکان نصب ، از طریق براکت های دیواری ، روی ریل ها یا محلول های معلق برای روشنایی منزل را فراهم کنند.
    بهره وری انرژی
    شرکت ما مخصوصاً با دقت کار می کند تا راه حلهایی را برای کاهش هزینه های انرژی ساختمانها و مناطق صنعتی که زمان روشنایی آنها طولانی است ، کاهش دهد. به همین دلیل است که دستگاه های روشنایی منزل ما برای برنامه ریزی روشن / خاموش مجهز به سیستم های کم نور ، حسگرها و ردیاب های حضور هستند.
    مشاوره و دانش فنی
    دانش و مهارت لازم برای کمک به مشتریان خود در انتخاب مناسب ترین محصولات و طراحی ، مطابق با استانداردها و مقررات فنی خاص در مورد روشنایی منازل را دارد.

    بستن