ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۴۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان - خیابان شریف واقفی-خیابان ملک جنوبی- طبقه ی فوقانی آژانس هواپیمایی آسمان سیر-پلاک۲۱-
  • درباره ما : شرکت ریل بایگان پومارا با هدف ایجاد تحول و نوآوری طی یک دهه سابقه مفید در صنعت بزرگ خانواده مبلمان اداری با رعایت اصول مشتری مداری، تنوع محصولات و ارتقاء مداوم کیفیت فنی تولید، توانسته ارتباط مستقیم و نزدیک با مشتریان برقرار نماید. جلب رضایت مشتریان، افزایش میزان رضایت مندی آنها با افزایش کیفیت محصول با ارائه خدمات قبل و پس از فروش مطلوب به کلیه مصرف کنندگان همواره یکی از آرمان های شرکت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ریل بایگان پومارا با هدف ایجاد تحول و نوآوری طی یک دهه سابقه مفید در صنعت بزرگ خانواده مبلمان اداری با رعایت اصول مشتری مداری، تنوع محصولات و ارتقاء مداوم کیفیت فنی تولید، توانسته ارتباط مستقیم و نزدیک با مشتریان برقرار نماید. جلب رضایت مشتریان، افزایش میزان رضایت مندی آنها با افزایش کیفیت محصول با ارائه خدمات قبل و پس از فروش مطلوب به کلیه مصرف کنندگان همواره یکی از آرمان های شرکت پومارا بوده است. گروه طراحان پومارا با ذوق و سلیقه ای منحصر به فرد آمادگی دارند خدمات طراحی را بصورت رایگان برای مشتریان فراهم نمایند.
    منشور اخلاقی شرکت ریل بایگان پومارا (طراح ، مجری و نمایندگی فروش پارتیشن در اصفهان) :
    - اعتقاد ما بر این است که مشتری شریک تجاری ماست و موفقیت ما در گرو رضایت مشتریان از خدمات و محصولات شرکت می باشد.
    - اعتقاد ما براین است که رفتار ما و مجموعه کارکنان شرکت در برخورد با مشتری باید سبب رضایتمندی ، ایجاد حس آرامش و اطمینان در مشتری گردد.
    - اعتقاد ما بر این است که امانت داری و نگهداشت اسرار کاری و اطلاعات مشتریان شرکت بزرگترین دلیل ادامه همکاری ما با آنهاست.
    - اعتقاد ما بر این است که باید برای مشتری و وقت، سرمایه و نیروهای آنها ارزش قائل بوده تا وجود ما در کنار آنها سبب کمک به حرکت رو به رشد آنها گردد.
    - اعتقاد ما بر این است که صداقت کلید امتداد موفقیت می باشد.با راستگویی و پایبندی به فرهنگ پاسخگویی همواره در تلاش برای آسایش مشتری و کارکنان مجموعه می باشیم.
    - اعتقاد ما بر این است که جامعه مبتنی بر صنعت، جامعه ایست که بر لبان همه خنده باشد.

    بستن
محصولات
کمد بایگانی دوار
سیستم بایگانی ریلی
سیستم بایگانی گردان
سیستم بایگانی دوار آویز
قفسه بایگانی ریلی
پارتیشن اداری تک جداره
پارتیشن اداری آلومینیومی
پارتیشن اداری دوجداره
پارتیشن اداری چوبی
پارتیشن خانگی اصفهان
قفسه بندی پالت راک
قفسه بندی سبک
قفسه بندی پانل راک سنگین
قفسه بندی سنگین درایوین (راهرو باز)
قفسه فروشگاهی اصفهان
قفسه فلزی اصفهان
قفسه پیچ و مهره ای اصفهان
میز کنفرانس
میز نوین
میز مدیریت ونوس