ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : جاده ساوه-سه راه آدران-شهرک صنعتی قلعه میر-خیابان مفتح-کوی صنعتگران-پلاک ۱۲۱
  • درباره ما : گروه صنعتی آریاکو (لترون حمید) از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری و محصولات خانگی با هدف توسعه و پیشرفت کار تولیدی و پرسنل آغاز کرده است. همین امر باعث شده که در بهترین جایگاه در اجرای پروژه های بزرگ مبلمان اداری و محصولات خانگی قرار گیرد. پیشرفت در کار، بهبود کیفیت و بالا بردن سرعت کار پرسنل، مواردی هستند که گروه صنعتی آریاکو (لترون حمید) برای جلب رضایت مشتری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی آریاکو (لترون حمید) از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری و محصولات خانگی با هدف توسعه و پیشرفت کار تولیدی و پرسنل آغاز کرده است. همین امر باعث شده که در بهترین جایگاه در اجرای پروژه های بزرگ مبلمان اداری و محصولات خانگی قرار گیرد.

    پیشرفت در کار، بهبود کیفیت و بالا بردن سرعت کار پرسنل، مواردی هستند که گروه صنعتی آریاکو (لترون حمید) برای جلب رضایت مشتریان خود همواره به آن توجه ویژه داشته و حاصل آن رضایت مشتریان است.

    گروه صنعتی آریاکو (لترون حمید) با بهره گیری از جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی مدرن در زمینه مبلمان اداری و محصولات خانگی تاکنون بیش از ۱۰۰۰ پروژه را با موفقیت به سرانجام رسانده است.

    بستن
محصولات
میز اداری کارمندی
میز مدیریت
میز کار گروهی