ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۳۸, Chang an North Road, Henglan Town, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : ما برای مدیریت به اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای دیدار با مشتریان" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت پایبند هستیم. ما به منظور تکمیل خدمات خود ، محصولات را با کیفیت مناسب و قیمت مناسب ارائه می دهیم.به (چین) محدود خوش آمدید. ما تولید کننده حرفه ای محصولات روشنایی هستیم. اینها عبارتند از: چراغ درخت گیلاس ، چراغ درخت افرا ، چراغ نخل ، چراغ آتش با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما برای مدیریت به اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای دیدار با مشتریان" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت پایبند هستیم. ما به منظور تکمیل خدمات خود ، محصولات را با کیفیت مناسب و قیمت مناسب ارائه می دهیم.
    به (چین) محدود خوش آمدید. ما تولید کننده حرفه ای محصولات روشنایی هستیم. اینها عبارتند از: چراغ درخت گیلاس ، چراغ درخت افرا ، چراغ نخل ، چراغ آتش بازی ، چراغ آفتابگردان ، چراغ کاکتوس ، چراغ فیبر نوری ، چراغ گل فیبر نوری ، چراغ طناب ، چراغ لامپ ، چراغ دیواری ، چراغ لوله ، چراغ خالص ، چراغ نوار ، چراغ خوانا ، شمعدان دیواری چراغ های کف ، چراغ پرده ، چراغ های موتیف ، چراغ های خیابان ، چراغ های آجری ، تابلوها و موارد دیگر. این محصولات بی نظیر به خوبی طراحی شده و کاربردی هستند. ما تیمی از متخصصان را جمع آوری کرده ایم که دانش فنی و علاقه آنها به کنترل کیفیت بهترین محصولات ممکن را برای مشتریان ما تضمین می کند.
    کیفیت خوب از مدیریت کالا ناشی می شود. در نتیجه کنترل دقیق کیفیت ، همه کارمندان نسبت به محصولی که تولید می کنند بسیار اطمینان دارند. محصولات ما در بازار جهانی احترام زیادی قائل شده اند.
    کارکنان ما در حالی که به طور مستمر برای بهبود مهارت های خود مطالعه می کنند ، در مورد کار خود خلاق و جدی هستند. ما صادقانه ، با اشتیاق نسبت به آنچه انجام می دهیم صادق هستیم و تلاش می کنیم بهترین خدمات را که می توانیم به مشتریان خود ارائه دهیم.
    ما خواسته های بازار را دنبال می کنیم تا نیازهای مشتری و نیازهای شخصی خود را بشناسیم. ما همچنان به بهبودهایی در سطح اداری ، فنی و شخصی شرکت خود ادامه می دهیم که همه افراد و مشتریان ما از محصولات با کیفیت خود بهره مند می شوند.
    هدف ما همراهی با جهانی شدن فزاینده بازار است. ما می خواهیم به یک ارائه دهنده و توزیع کننده جهانی محصولات نورپردازی تبدیل شویم ، و این کار را به روشی انجام می دهیم که کیفیت محصولات ساخت چین را ارج می نهد و نشان می دهد.
    امروزه محصولات ما - از جمله چراغ درخت گیلاس ، چراغ نخل ، چراغ آفتابگردان ، چراغ کاکتوس ، رشته ، طناب ، چراغ آتش بازی ، تابلو و موارد مشابه که در بسیاری از کشورها از جمله اروپا ، آمریکا ، خاورمیانه ، آسیای جنوبی ، استرالیا و سایر کشورها فروخته می شود . پاسخ این بازارها در تأیید کیفیت محصولات و اعتبار شرکت ما بسیار مثبت بوده است.

    بستن