ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۷, No. ۲ Lane, Tangbei East Street, Kuchong Village, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : ما در شهر ، گوانگدونگ چین قرار داریم. ما به عنوان یک تولید کننده و صادر کننده ۱۷ سال روشنایی در چین ، ما نور خود را به بیش از ۵۰ کشور صادر می کنیم. ما به اندازه کافی کارمند داریم که با ظرفیت ۳۰ کانتینر در ماه در خط تولید کار می کنیم. بخش تحقیق و توسعه ما در زمینه تولید محصولات جدید نورپردازی بسیار خلاقانه عمل می کند. علاوه بر این ، کارکنان ما بیش از ۱۰ سال تجربه دارند. علاوه بر این ، محص ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما در شهر ، گوانگدونگ چین قرار داریم. ما به عنوان یک تولید کننده و صادر کننده ۱۷ سال روشنایی در چین ، ما نور خود را به بیش از ۵۰ کشور صادر می کنیم. ما به اندازه کافی کارمند داریم که با ظرفیت ۳۰ کانتینر در ماه در خط تولید کار می کنیم. بخش تحقیق و توسعه ما در زمینه تولید محصولات جدید نورپردازی بسیار خلاقانه عمل می کند. علاوه بر این ، کارکنان ما بیش از ۱۰ سال تجربه دارند. علاوه بر این ، محصولات ما برای استاندارد و استاندارد مشخص شده اند. .
    تولید کننده ، تامین کننده و صادر کننده حرفه ای روشنایی در چین است. این یکپارچه سازی در طراحی ، تولید و فروش است. ما در لامپ های مدرن با کیفیت بالا ، چراغ های سفارشی پروژه هتل ، شامل روشنایی هتل ، لامپ های سالن ضیافت ، چراغ های ویلا ، وسایل روشنایی کلیساها و وسایل روشنایی تجاری ، از جمله لوسترها (مانند لوسترهای بزرگ ، لوسترهای کریستال ، لوسترهای ماریا ترزا ، لوسترهای سنتی ، لوسترهای آلاستر ، لوسترهای آهن فرفورژه) ، لوسترهای آلیاژی روی ، لوسترهای کلیسا ، لوسترهای مسجد ، لوسترهای کریستالی معاصر ، لوسترهای نئوکلاسیک ، لوسترهای برنجی) ، چراغ های هتل و چراغ های خانه کشور ، لامپ های سقفی ، چراغ های دیواری ، چراغ های میز ، لامپ های کف و روشنایی برای استفاده در منازل. ما چراغ های کلاسیک و چراغ های مدرن ، چراغ های مسکونی و چراغ های بیرونی را عرضه می کنیم. ما همچنین نور را با توجه به نقاشی های شما یا عکس های نورپردازی انجام می دهیم.
    رضایت کلی شما هدف اصلی یادگیری ما است. ما خدمات قابل اعتماد پس از فروش ، قیمت رقابتی و نورپردازی با کیفیت خوب را ارائه می دهیم. با تشکر.
    خدمات ما
    چرا باید انتخاب کنی؟ ؟
    کیفیت
    ما توانایی توسعه محصول جدید قوی داریم ، ما به خصوص به جزئیات لوازم جانبی و کیفیت نور اهمیت می دهیم. لامپ های ما با کیفیت بالا ، بهترین خدمات و قیمت رقابتی هستند.
    ما می توانیم برای مشتریان خود ، انجام کارهای شخصی ، طراحی ... و غیره انجام دهیم. توانایی تولید قوی ، ما تجربه تولید انواع مختلف نور را با توجه به نمونه ها یا نقاشی های ارائه شده توسط مشتریان خود داریم.
    سرویس
    ما برای پیگیری خواسته های مشتری ، پاسخ سریع و پاسخ دقیق فنی ، تیم فروش حرفه ای و تیم پس از فروش داریم. با خدمات خندان و راحت ، ما با مشتریان به عنوان یک دوست رفتار می کنیم.
    شرایط پرداخت
    برای کمک به مشتری مکرر خود ، ما می خواهیم شرایط پرداخت بسیار خوبی برای آنها فراهم کنیم ، به آنها کمک کنید چاپ صندوق را به اشتراک بگذارند و به آنها کمک کند محصولات بیشتری را به فروش برسانند.
    محصولاتی که بیان کردیم در اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، استرالیا ، آفریقا و غیره از شهرت بالایی برخوردار هستند. با تشکر از انتخاب نورپردازی دوربین ، ما صمیمانه اعتقاد داریم که همکاری بیشتر ما بهتر و بهتر خواهد بود!

    بستن