ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : D۴ ۲۱۶ Baishi Plaza, No. ۲۸۰ Jixian Rd, Yongpin Street, Baiyun District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۶ گنجانیده شده است و دارای چهار پایگاه تولید در گوانگژو و هفئی است. ما در بازارهای بین المللی با بیش از ۲۰ سال سابقه درگیر در یخچال ، کولر شراب ، فریزر سینه و ویترین هستیم. با سالها تلاش ، ما به یک ارائه دهنده حرفه ای در زمینه راه حل های محصولات برودتی تبدیل شده و محصولات را به بیش از ۱۰۰ شهرستان و منطقه در سراسر جهان می فروشیم.کارخانه های ما مجهز به تجهیزات تولید بالا و امکانا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۶ گنجانیده شده است و دارای چهار پایگاه تولید در گوانگژو و هفئی است. ما در بازارهای بین المللی با بیش از ۲۰ سال سابقه درگیر در یخچال ، کولر شراب ، فریزر سینه و ویترین هستیم. با سالها تلاش ، ما به یک ارائه دهنده حرفه ای در زمینه راه حل های محصولات برودتی تبدیل شده و محصولات را به بیش از ۱۰۰ شهرستان و منطقه در سراسر جهان می فروشیم.
    کارخانه های ما مجهز به تجهیزات تولید بالا و امکانات آزمایش با مهندسان واجد شرایط و کادر فنی بسیار آموزش دیده هستند ، که سال به سال باعث رشد پایدار کسب و کار ما می شود. ما بیش از ۲۰۰ مورد در محصولات خود از فریزر ، یخچال ، انبار شراب ، ویترین و بستنی سازان در خانه و تجارت داریم. ظرفیت ۵۰ لیتر تا ۲۰۰۰ لیتر می تواند انواع نیازهای بازار را برآورده کند. ظرفیت تولید ۱ میلیون در پایگاه های گوانگژو با تمرکز بر یخچال تجاری و ۳ میلیون در هفی در کنار هم ، فرانسه و چند پایه با تمرکز بر یخچال خانگی از مینی بار تا درب های بزرگ یخچال و غیره است.
    ما همیشه روی تحقیق و توسعه ، محصولات و کنترل کیفیت سرمایه گذاری کرده ایم و مدل های جدید زیادی برای تأمین نیازهای متغیر مشتریان هر ساله در حال تولید هستند. این محصولات گواهینامه های بین المللی دیگر را گذرانده اند و به دلیل کیفیت برتر ارزش زیادی را برای مشتریان ایجاد کرده اند.
    ما متعهد به تجارت و همکاری با شرکای خود برای توسعه بازار و ایجاد ارزش برای دستیابی به نتیجه برنده هستیم.

    بستن