ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : B۲-۵۰۳, Dongchuang Science and Technology Park, No. ۲۱۶ Jinfeng Road, Suzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : ما متعهد هستیم که راه حل تمیز مواد آلومینیوم را به بازار ارائه دهیم. فلسفه شرکت "از طریق کشف و ایجاد ، ارزش گذاری برای مشتریان" است. "اعتماد به هارمونی" فرهنگ شرکت است.اکنونطی سالهای متمادی ، اکنون به طور گسترده در زمینه حمل و نقل ، تبادل حرارت ، کابل ، بسته بندی ، ساخت و ساز ، الکترونیک ، حفاظت از محیط زیست و سایر مناطق مشغول هستیم ، جدا از تولید مداوم ، ما همچنین به طور فعال در حال توس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما متعهد هستیم که راه حل تمیز مواد آلومینیوم را به بازار ارائه دهیم. فلسفه شرکت "از طریق کشف و ایجاد ، ارزش گذاری برای مشتریان" است. "اعتماد به هارمونی" فرهنگ شرکت است.
    اکنون
    طی سالهای متمادی ، اکنون به طور گسترده در زمینه حمل و نقل ، تبادل حرارت ، کابل ، بسته بندی ، ساخت و ساز ، الکترونیک ، حفاظت از محیط زیست و سایر مناطق مشغول هستیم ، جدا از تولید مداوم ، ما همچنین به طور فعال در حال توسعه مواد جدید آلومینیوم هستیم و به دنبال راه حل های مشتری هستیم که بهترین گزینه مناسب است برای صنایع مختلف برای پاسخگویی به نیازهای دقیق مشتریان.
    صفحه خنک کننده ، لوله حرارتی ، اتاق بخار ، لوله میکرو داکت و غیره. مبادله گرما محصولات سودمند ما هستند ، علاوه بر این ما همچنین بر روی محصولات آلومینیومی مبدل حرارتی مانند ورق / صفحه / نوار / لوله و غیره آلومینیوم تمرکز می کنیم همچنین محصولات سودمند ما هستند.
    آینده
    ما امیدواریم که از طریق کار روزمره بتوانیم حفاظت از محیط زیست را افزایش دهیم ، هزینه های اجتماعی را کاهش دهیم ، اشتغال و هماهنگی خانواده را ارتقا دهیم تا ارزش خودمان نیز محقق شود.
    ما از مشتریان در سراسر جهان برای بازدید و معامله با یکدیگر استقبال می کنیم. امیدوارم در طول پیشرفت بتوانیم شما را همراهی کنیم.

    بستن