ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : B۲ Building,Jinwan Industrial zone Sanxiang town,zhongshan city, Guangdong Province,China
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است.این یک شرکت تخصصی در زمینه تولید محصولات تصفیه و تصفیه هوا و محصولات محافظت از ماسک ، با نیروی فنی قوی در توسعه ، تحقیق و تولید است.بیش از یکصد نوع واریته تولیدی وجود دارد که با توجه به نیاز مشتری ، می تواند در محصولات نهایی دگرجنسگرایانه و اندازه های غیر استاندارد سفارشی نیز بازیافت شود.محصولات این شرکت به آلمان ، انگلیس ، ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، اروپا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است.
    این یک شرکت تخصصی در زمینه تولید محصولات تصفیه و تصفیه هوا و محصولات محافظت از ماسک ، با نیروی فنی قوی در توسعه ، تحقیق و تولید است.
    بیش از یکصد نوع واریته تولیدی وجود دارد که با توجه به نیاز مشتری ، می تواند در محصولات نهایی دگرجنسگرایانه و اندازه های غیر استاندارد سفارشی نیز بازیافت شود.
    محصولات این شرکت به آلمان ، انگلیس ، ایالات متحده آمریکا ، استرالیا ، اروپا ، بسیاری از کشورها و مناطقی مانند خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا صادر می شود.
    محصولات اصلی عبارتند از: فیلتر سقف ، توقف لاک ، فیلتر هوا ، فیلتر فیلتر غیر بافته شده ، حصیر فیلتر آکواریوم ، فیلترهای کربن فعال شده
    رسانه ، وسایل محافظتی روزانه برای شابلونها ، فیلترهای جیبی ، فیلترهای اصلی ، فیلترهای دوم ،
    فیلترها ، ذغال فشرده لانه زنبوری فیلتر کربن ، کاغذ فیلتر و انواع مختلف پرس شده
    محصولات و لوازم مورد استفاده در اتاق تمیز کردن و سیستم تهویه (کاربرد گرمایش و تهویه) را تمیز کنید.
    همچنین شامل تولید انواع فرم های فیلتر بود. در حال حاضر یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان پنبه فیلتر و ماسک فیلتر در چین است!

    بستن