ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۶۰, West Yuele Street, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : سنکن در سال ۱۹۹۰ تاسیس شده است ، بزرگترین تولید کننده چینی چراغهای سیگنال ویژه وسیله نقلیه و آلارم ، متخصص در تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش دستگاه های پلیس ، دستگاه های مهندسی امنیتی ، دستگاه های روشنایی ویژه ، دستگاه های هشدار دهنده دفاع هوایی شهری و دستگاه های امنیتی مختلف محافظ. پایین با مجموع سرمایه ثبت شده ۱۱۱ میلیون نفر با بیش از ۱۰۰۰ کارمند سرمایه دارد.یک شرکت تایید شده است. و اکثر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سنکن در سال ۱۹۹۰ تاسیس شده است ، بزرگترین تولید کننده چینی چراغهای سیگنال ویژه وسیله نقلیه و آلارم ، متخصص در تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش دستگاه های پلیس ، دستگاه های مهندسی امنیتی ، دستگاه های روشنایی ویژه ، دستگاه های هشدار دهنده دفاع هوایی شهری و دستگاه های امنیتی مختلف محافظ. پایین با مجموع سرمایه ثبت شده ۱۱۱ میلیون نفر با بیش از ۱۰۰۰ کارمند سرمایه دارد.
    یک شرکت تایید شده است. و اکثر محصولات صادراتی ما از خارج و غیره تأیید شده اند.
    نوآوری همیشه هدف اصلی توسعه سنکنز در دو دهه گذشته بوده است. دارای تکنسین های حرفه ای مختلف در مرکز تحقیق و توسعه خود ، مطالعه عمیقی را در زمینه طراحی صنعتی محصولات ، تحقیقات مکانیکی ، الکترونیک ، صوت ، اپتیک و طراحی تکنولوژیکی انجام می دهد. در حال حاضر ، بیش از ۱۰۰ سری ، بیش از ۱۰۰۰ نوع محصول با موفقیت توسعه یافته و بیش از ۱۰۰ حق اختراع ثبت شده است. هم اکنون ، افتخار افتخار افتخار کسب یکی از ۱۰۰ شرکت برتر در چین را دارد.
    محصولات پایین تر به طور گسترده ای در سیستم های امنیت عمومی و سیستم های اجرای قانون برای بخش های پلیس ، نجات آتش نشانی ، دفاع مدنی و غیره ، با شبکه های بازاریابی در سراسر کشور و همچنین ۲۳ دفتر فروش و ۱۶ آژانس خدمات خارج از کشور استفاده شده است تاسیس شده در حال حاضر یک گروه پیشرو در صنعت تجهیزات پلیس پلیس چین است. این شرکت چندین بار متوالی به عنوان اولین مارک در صنعت چراغ های سیگنال ویژه خودرو و صنعت هشدار خودرو جایزه دریافت کرده است.
    علاوه بر این ، سینكز با مشتریان از اروپا ، ایالات متحده ، جنوب آمریكا ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و سایر كشورها مشاركت تنگاتنگی برقرار كرده است تا بازار خارج از كشور را به طور فعال گسترش دهد و بر اساس بازارها رشد مستمر داشته باشد. این کشور به بزرگترین پایگاه تولید محصولات پلیس در جنوب شرقی آسیا تبدیل شده است. برند خود را کاملاً در صحنه بین المللی نشان می دهد.

    بستن
محصولات
چراغ جستجوی راه دور SSD-D02 جدید
SENKEN Lightbar TBD680000 با بلندگوی 100 وات جدید
LED Beacon LTE2365 جدید
نور محیطی LTE2345 جدید
کمربند تاکتیکی سریع فولادی جدید
جلیقه ایمنی با سیستم کیسه هوا جدید
دستگاه آکوستیک برد بلند جدید
نور محیطی LTE2335 جدید
هولستر تاکتیکی QT-SK37 جدید
دوربین بدنه DSJ-S7 جدید
SENKEN CHARMING-30 Work Light جدید
LTE1835-8 چراغ بارق خطی LED فوق العاده نازک جدید