ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Longshan Town, Cixi City, Ningbo, China.
  • درباره ما : تاسیس در سال ۱۹۹۱ ، اختصاص داده شده به طراحی ، ساخت و بازاریابی برای محصولات با کیفیت روشنایی ، به عنوان یک تولید کننده معروف در پرونده های روشنایی شناخته شده است.از آنجا که محصولات اصلی ما چراغ برق ضد آب به موفقیت بزرگی در بازار دست یافتند ، در "برنامه مشعل چین" ذکر شد.تمام محصولات ما گواهینامه استاندارد هستند و همه محصولات دارای گواهینامه هستند. آنها در سراسر جهان به بیش از ۴۰ کشور و م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تاسیس در سال ۱۹۹۱ ، اختصاص داده شده به طراحی ، ساخت و بازاریابی برای محصولات با کیفیت روشنایی ، به عنوان یک تولید کننده معروف در پرونده های روشنایی شناخته شده است.
    از آنجا که محصولات اصلی ما چراغ برق ضد آب به موفقیت بزرگی در بازار دست یافتند ، در "برنامه مشعل چین" ذکر شد.
    تمام محصولات ما گواهینامه استاندارد هستند و همه محصولات دارای گواهینامه هستند. آنها در سراسر جهان به بیش از ۴۰ کشور و مناطق در اروپا ، آمریکا ، استرالیا ، آسیای جنوب شرقی و غیره فروخته می شوند.
    خاور دور از شهرت بسیار بالایی در زمینه روشنایی برخوردار است و محصولات باکیفیت ، قیمت رقابتی ، خدمات عالی به مشتری و پاسخ سریع به آن متضمن هستند.
    خاور دور برای پیشرفت و همکاری با مشتریان برای ایجاد آینده ای درخشان با یکدیگر ، چالش ها و فرصت هایی را برای خود در آغوش گرفته ، در آغوش می گیرد.

    بستن