ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Tieling Industry Area, Fuzhou, Fujian, China
  • درباره ما : یک شرکت مهم در زمینه ماشین آلات الکتریکی ، مونتاژ بهره برداری ، تولید ، بازاریابی در چین. برای اینکه در مسابقات داخلی و جهانی شکست ناپذیر بمانیم ، باید اصل خود را حفظ کنیم. هنگامی که تقاضای نیروی کار نوآوری باشد ، با مدیریت کامل ، سود متقابل به عنوان ایده شرکت ، با کیفیت ، قیمت مناسب ، صداقت و اعتبار به عنوان هدف نهایی ما.با توسعه تجارت تجاری و تلاش فراوان در زمینه تحقیق و بهبود ، ما پای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت مهم در زمینه ماشین آلات الکتریکی ، مونتاژ بهره برداری ، تولید ، بازاریابی در چین. برای اینکه در مسابقات داخلی و جهانی شکست ناپذیر بمانیم ، باید اصل خود را حفظ کنیم. هنگامی که تقاضای نیروی کار نوآوری باشد ، با مدیریت کامل ، سود متقابل به عنوان ایده شرکت ، با کیفیت ، قیمت مناسب ، صداقت و اعتبار به عنوان هدف نهایی ما.
    با توسعه تجارت تجاری و تلاش فراوان در زمینه تحقیق و بهبود ، ما پایه و اساس مجموعه محصولات امروز را شامل سه خط اصلی تولید قرار داده ایم.
    آنها در تولید مجموعه های دیزل ، پمپ و انواع ماشین های الکتریکی تخصص دارند. همه از مواد با کیفیت بالا استفاده کردند ، طرح ها را تغییر دادند و مطابق با استاندارد بودند.
    هدف بازاریابی قیمت عادلانه باعث شد شناخت و اطمینان کامل از مشتریان جهانی داشته باشیم. سهام بازار ما در سراسر جهان مانند آمریکای جنوبی ، اتحادیه اروپا ، آفریقا را پوشش می دهد
    ما همیشه از هیچ تلاشی برای پیشبرد توسعه مشترک و پیشرفت روابط تجاری برای همراهان صادق تجاری خود در داخل و خارج از کشور دریغ نمی کنیم.
    در نتیجه ، میهمانان و دوستان گرانقدر من ، ما همیشه در خدمت شما بوده ایم و برای سفارش ارزشمند شما نهایت تلاش خود را می کنیم.

    بستن