ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان حافظ-خیابان شهریار-روبروی تالار وحدت -پلاک ۵
  • درباره ما : بافکو همچنان یکی از بزرگترین و موفقترین مجموعه های فعال در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی در میان کشورهای پیرامون خلیج فارس می باشد.این شرکت پس از گذشت ۳۱ سال از آغاز فعالیت خود، با در اختیار داشتن نیروی کار متخصص و مدیریت توانمند، طیف گسترده ای از راهکارهای نوآورانه و کاربردی برای مدیریت هرچه بهتر فضای کسب و کار ارائه می نماید.میراث برجامانده از بافکو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بافکو همچنان یکی از بزرگترین و موفقترین مجموعه های فعال در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی در میان کشورهای پیرامون خلیج فارس می باشد.
    این شرکت پس از گذشت ۳۱ سال از آغاز فعالیت خود، با در اختیار داشتن نیروی کار متخصص و مدیریت توانمند، طیف گسترده ای از راهکارهای نوآورانه و کاربردی برای مدیریت هرچه بهتر فضای کسب و کار ارائه می نماید.
    میراث برجامانده از بافکو و جایگاه ما در بازار بزرگترین افتخار ماست، همچنین بافکو به عنوان گل سرسبد صنعت مبلمان اداری کشور و مفتخر به همکاری با بیش از سی برند معتبر و مارکهای بین المللی مبلمان با رعایت اصول مشتری مداری می باشد.
    بنابراین جای تعجب نیست که سالانه بیش از ۱۰۰۰ پروژه داخلی به ما سپرده می شود.

    بستن