ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : البرز-محمدشهر-خیابان امام خمینی-برج قائم-واحد ۴۰
  • درباره ما : شرکت رهروان رویش سبز در سال ۱۳۸۴ با هدف خدمت صادقانه به بخش کشاورزی میهن، کمک شایان در رشد و پیشرفت بخش باغداری و کشاورزی کشورمان و دستیابی به بازارهای جهانی در زمینه کشاورزی مدرن تاسیس شد و خیلی زود توانست با تکیه بر برنامه کسب و کار تعریف شده، نیروی انسانی متعهد و خلاق، سرمایه گذاری هدفمند و استفاده از ۳۰ سال تجربه میدانی در این کسب و کار ورود نماید. عضویت در انجمن واردکنندگان کود و سم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رهروان رویش سبز در سال ۱۳۸۴ با هدف خدمت صادقانه به بخش کشاورزی میهن، کمک شایان در رشد و پیشرفت بخش باغداری و کشاورزی کشورمان و دستیابی به بازارهای جهانی در زمینه کشاورزی مدرن تاسیس شد و خیلی زود توانست با تکیه بر برنامه کسب و کار تعریف شده، نیروی انسانی متعهد و خلاق، سرمایه گذاری هدفمند و استفاده از ۳۰ سال تجربه میدانی در این کسب و کار ورود نماید. عضویت در انجمن واردکنندگان کود و سم ایران و اخذ تاییدیه های لازم از موسسه تحقیقات خاک و آب کشور در طول این مدت و همچنین پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیتISO۹۰۰۱ آینه تمام نمای خط سیری ست که این شرکت در مسیر کمال برای خود ترسیم نموده است.
    شرکت رهروان رویش سبز به عنوان نماینده انحصاری شرکت هورتیلند در ایران و ۱۲ کشور آسیای میانه از جمله افغانستان، پاکستان، آذربایجان، امارات، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، عراق، یمن، عمان و اردن توزیع انحصاری محصولات این شرکت را به عهده دارد. همچنين اين شركت نمايندگي انحصاري در زمينه فروش و توزیع محصولات شركت كورتسا اسپانيا، سوناراگرو اسپانیا، اگروزولد مجارستان و سیکو بلژیک در ايران را دارد .شرکت خدمات کشاورزی رهروان رویش سبز با ظرفیت واردات سالیانه مقادیر قابل توجه از انواع کود های شیمیای، ارگانیک و ریزمغذی ها، یکی از عمده ترین عرضه کنندگان کود کشاورزی در بازار کشاورزی ایران بوده که محصولات آن تا کنون با استقبال وسیعی از سوی کشاورزان و باغداران عزیز، مواجه گردیده است. عملیاتی کردن سیاست اصولی شرکت که در شعار تداوم کیفیت متجلی گردیده، محصولات این شرکت را با استقبال روز افزون مواجه ساخته است.
    نیروهای متخصّص و مجرّب واحد تحقیق و توسعه(R&D) شرکت رهروان رویش سبز با رویکردی سیستماتیک و با برقراری ارتباطات موثر با مراکز تحقيقاتي(داخلی و خارجی)، نیازهای واقعی کشاورزان را متناسب با هر منطقه از ایران عزیز شناسایی نموده و با ارزیابی دقیق از تولید کنندگان محصولات کشاورزی و انتخاب بهترین آنها از کشورهای صاحب تکنولوژی، تامین نیاز کشاورزان و جلب رضایت آنها را در راس امور خود قرار می دهند.
    هدف ما ، تعالی در همه زمینه ها است. ما در ابتدای سفر تعالی بوده و برای تداوم آن تلاش می نماییم.

    بستن
محصولات
قارچکش سراکوئینت پودری
کود کامل ان پی کا (NPK) سولویتا 10-10-30
کود کامل ان پی کا (NPK) سولویتا 19-19-19
کود کامل NPK کمبی فست 10-52-10
کود کامل NPK کمبی فست 36-12-12
کود کامل NPK هورتی گرو 10-20-30
کود کامل NPK هورتی گرو 30-5-15
کود کامل NPK هورتی گرو 20-20-20
کود مایع اف ام زد کورت FMZ
کود مایع روی بیونوو زینک
کود مایع کلسیم اگرونوو کلسیم
کود مایع فسفر و پتاسیم کود کالی فوز
کود مایع مخصوص برنج ریچ اسپور
کلات آهن 6%
کود مایع مخصوص پسته سونار مکس
کود مایع سیلیسیم سونار سیلیک
کود مایع روی زتا زینک
کود ریزمغذی هورتي ميكرو-2
کود هیومیک اسید غنی شده با عناصر ریزمغذی کورت کمپلکس
کود افزایش رنگ پذیری میوه هورتی کالر اسپری
کود ضد تنش مایع وینترمیکس
کود ارگانیک مایع اكسل كلاسيك
کود جلبک دریایی وایتافری30%
کود اسید هیومیک مایع کورت سوپر هیومیک
کود هیومیک اسید مایع كورت هيوميك
کود آمینواسیدمایع کورت آمین
تنظیم کننده رشدگیاهی- قرص جيبر