ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : Flat No. ۱۲۰۲, Bldg No. ۳ Xinyi Plaza, No. ۵۴۰ Jincheng Road, Xiaoshan, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : ما یک شرکت با ۴ کارخانه هستیم.کارخانه اول - ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان حرفه ای است که متخصص لوله های برقی استاندارد آمریکایی و انگلیس مانند لوله های و لوله های ، لوله های ، لوله های فولادی قابل انعطاف ضد آب است جعبه و محفظه اتصال و جعبه همان و طراحی و جعبه ضد آب و هوا مانند و سینی کابل و صندوق عقب ، کانال و غیره .کارخانه دوم - در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است ، شرکت صنایع ، آموزشی ویبولیتی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یک شرکت با ۴ کارخانه هستیم.
    کارخانه اول - ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان حرفه ای است که متخصص لوله های برقی استاندارد آمریکایی و انگلیس مانند لوله های و لوله های ، لوله های ، لوله های فولادی قابل انعطاف ضد آب است جعبه و محفظه اتصال و جعبه همان و طراحی و جعبه ضد آب و هوا مانند و سینی کابل و صندوق عقب ، کانال و غیره .
    کارخانه دوم - در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است ، شرکت صنایع ، آموزشی ویبولیتین ، یک تولید کننده حرفه ای است ، متخصص در انواع محصولات الکتریکی ، مانند لوله های الکتریکی (لوله های لوله ، لوله های ، لوله های ، لوله های انعطاف پذیر) ، انواع اتصالات برقی ، اتصال جعبه استیل.
    کارخانه سوم - عمدتا برای سوکت تماس لوازم جانبی ، بیت پیچ گوشتی ، دسته جغجغه ای و غیره ، کلید بیت ، سوکت تماس ، مجموعه ابزار و غیره. علاوه بر این ، ما همچنین با توسعه مداوم انواع دیگر ابزارها در این زمینه ، بازار را گسترش داده ایم.
    کارخانه چهارم - این شرکت اصلی منطقه ، هانگژو ، اولین گروه از ۱۰۰ شرکت صداقت در این منطقه است ، شرکت اعتماد برای کیفیت محصول توسط دولت و شرکت های ردیابی شده توسط محصولات ملی رضایت بخش. ما از استراتژی تجارت "مدیریت علمی ، کیفیت گرا ، منبع مشتری" پیروی می کنیم. و ما همیشه درگیر توسعه فناوری و بازار کفش الیاف جوت بوده ایم. اکنون محصولات ما به اروپا و ایالات متحده صادر شده است و ما به طور فعال در حال توسعه بازار از آمریکای جنوبی ، ژاپن و آسیای جنوب شرقی هستیم.

    بستن