ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱-۲۱۰۶-۲۱۰۹, Mingfa Plaza, No. ۹۹, Magnolia Road, Yuhuatai District, China (Mainland), Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت فناوری نانجینگ ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده و فروشنده حرفه ای است که در زمینه طراحی و تولید محصولات روشنایی خودرو با تکنولوژی بالا ، از جمله چراغ رانندگی در خارج از جاده ، چراغ کار ، نور خودرو ، یک نقطه نور و غیره ، فعالیت دارد. این محصولات در مسابقات خارج از جاده هستند به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، در باگ های تپه های شنی ، پیش موتورها ، اتومبیل های چهار چرخ محرک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری نانجینگ ، آموزشی ویبولیتین یک تولید کننده و فروشنده حرفه ای است که در زمینه طراحی و تولید محصولات روشنایی خودرو با تکنولوژی بالا ، از جمله چراغ رانندگی در خارج از جاده ، چراغ کار ، نور خودرو ، یک نقطه نور و غیره ، فعالیت دارد. این محصولات در مسابقات خارج از جاده هستند به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد ، در باگ های تپه های شنی ، پیش موتورها ، اتومبیل های چهار چرخ محرک ، جیپ ها ، دوچرخه های خاکی ، ریل های ماسه ای ، کامیون های تروفی ، اشکالات باجا ، و غیره برای ارتش ، پلیس ، آتش نشانی ، استفاده از امداد و نجات و سایر مناطق عالی هستند. ما یک شرکت تولید ، تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش هستیم که در حال حاضر به بیش از بیست کشور و منطقه به ایالات متحده آمریکا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکای جنوبی صادر شده است. کیفیت عالی ، قیمت مناسب و خدمات بهتر ما برای جلب اعتماد مشتریان چینی و خارجی.
    شرکت ما عمدتا میله های نوری ، چراغ اتومبیل ، چراغ کار ، چراغ رانندگی ، لامپ های جلو ، چراغ دم تولید می کند. چراغ های مه شکن ، چراغ های هشدار دهنده ، چراغ های جلو و سایر محصولات تا صدها نوع مختلف. با صدور مجوز از کمیته شرکت برای ارائه محصولات روشنایی ایمن ، زیست محیطی و عملی خودرو برای مشتریان خود.
    برای تولید محصولات با کیفیت بالا ، ما یک کارگاه بزرگ بدون گرد و غبار در ۲۰۰۰۰ متر مربع احداث کردیم. بیش از ۲۰ نفر تیم توسعه حرفه ای و تحقیقاتی با بیش از ۳۰۰ کارگر ، همه مجهز به پیشرفته ترین ابزار جدیدترین محصولات هستند.
    ما به طور مداوم در حال گسترش دامنه محصولات خود هستیم تا روند بازار را تغییر دهیم. از شما بازدید می کنیم تا از کارخانه ما بازدید کنید. سفارشات نیز مورد استقبال قرار می گیرند.
    انتخاب چراغ های ما وسیله نقلیه بی نظیری برای شما به ارمغان می آورد.
    ما صمیمانه منتظر برقراری روابط تجاری طولانی مدت با مشتریان در سراسر جهان هستیم.

    بستن