ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴F NO. ۸ DONGYI STREET ZHONGXIN ROAD GUZHENZHEN CTR ZHONGSHAN CITY CN
  • درباره ما : در توسعه محصول نرم افزاری درهم آمیخته است. تولید و تجارت ربات های صنعتی ، ربات های خانگی ، ربات های پیشنهاد دهنده ، ربات های هتل ، ربات های فروش ، کتاب و ربات های بایگانی ، ربات های سرگرمی ، ربات های خدمات مشتری ، ربات های ارتباطی و شرکتی ، ربات های انسان نما ، ربات های ویژه ، ربات های آموزشی و قطعات یدکی آنها در خدمات تعمیر و نگهداری محصولات خود تولید شده مش؛ توسعه ، تولید و فروش: دستگا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در توسعه محصول نرم افزاری درهم آمیخته است. تولید و تجارت ربات های صنعتی ، ربات های خانگی ، ربات های پیشنهاد دهنده ، ربات های هتل ، ربات های فروش ، کتاب و ربات های بایگانی ، ربات های سرگرمی ، ربات های خدمات مشتری ، ربات های ارتباطی و شرکتی ، ربات های انسان نما ، ربات های ویژه ، ربات های آموزشی و قطعات یدکی آنها در خدمات تعمیر و نگهداری محصولات خود تولید شده مش؛ توسعه ، تولید و فروش: دستگاه تصفیه هوا ، دستگاه ارتباطی ، محصولات هوشمند شبکه ، اسباب بازی ها ؛ خدمات طراحی محصول برای ربات ها و محصولات هوشمند.
    داگو خود را به عنوان یک شریک قابل اعتماد و قابل اعتماد برای مهندسی محصول و ساخت قطعات ، محصولات و واحدها معرفی می کند. ما در زمینه تحقیق و توسعه و توزیع کیت های ربات ، دستگاه های الکترونیکی و سایر زمینه های آموزشی برای بیش از ۵ سال این ترکیب کاملاً منطبق با آن دسته از مشتریانی است که می خواهند روی کارهایی که به بهترین وجه انجام می دهند تمرکز کنند: به محصولات جدید و نوآورانه فکر کرده و آنها را به بازار عرضه کنند. ما همچنان بر روی چنین خطوط تولیدی سخت کار می کنیم تا با فناوری منحصر به فرد و کار تیمی زندگی خود را بهتر کنیم.
    ما تجربه مهندسی غرب همراه با ساخت و مونتاژ چینی انعطاف پذیر و کم هزینه را ارائه می دهیم. هدف ما ارائه خدمات یک مرحله ای از طراحی سه بعدی تا ساخت ، حمل و نقل است. ما قطعات و واحدهایی را به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل می دهیم.
    معمولاً مشتریان ما شرکت های متوسط ​​و نوآورانه فعال در بازارهای ویژه و همچنین شرکت های نوپا هستند. ما یک شریک خوب هستیم زیرا این مشتریان فقط باید در طول مسیر توسعه یک محصول با ۱ تامین کننده صحبت کنند.
    در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و در زمینه تولید ربات های هوشمند و شرکت های با تکنولوژی پیشرفته در زمینه پردازش و پردازش در ، استان گوانگدونگ متخصص است. در همان زمان ، همچنین یک ارائه دهنده راه حل هوشمند محصول هوشمند الکترونیکی حرفه ای است ، زیرا تولید اولین محصولات ربات در سراسر جهان مانند مالزی ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و سایر کشورها و مناطق از طریق ما به طور مداوم محبوب است. بهبود کیفیت ، سبک ظریف و نتایج تحقیقاتی پیشرفته در خارج از کشور ، که با تقاضای بازار حاصل شد ، باعث جذب و تأیید تعداد زیادی مشتری داخلی و خارجی می شود.
    بیش از ۱۶ سال توسعه ، خدمات کیفیت خدمات نوآوری شرکت همیشه با استفاده از فرهنگ شکرگذاری شرکت برای جذب ایده های جدید ، مانند اجرای کیفیت ، ردیابی خدمات ردیابی ، اصرار برای به اشتراک گذاشتن محصولات با کیفیت مطابق با پیگیری هماهنگی فیزیکی پنج اجازه دهید هدف یادگیری برخی از کارمندان مدیریت لاغر و یک تیم فنی حرفه ای با کیفیت بالا ، دارای نوآوری راحت تر و محیط دفتر زیبا ما کیفیت را به عنوان زمان زندگی محصولات اعتباری برای باور نظارت بر عملکرد عملکرد رقابتی در نظر می گیریم. ما بر اساس و به سمت جهان است.
    شرکت ما ، ، دارای ۳۰ حق اختراع از جمله ۷ حق ثبت اختراع برای انتشار اختراع ، ۲ حق ثبت اختراع برای مجوز اختراع ، ۸ حق ثبت اختراع برای مدل های خدمات و ۱۳ حق ثبت اختراع برای ظاهر است.
    علاوه بر این ، شرکت ما همچنین دارای سه حق نسخه برداری نرم افزار است. ما گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را گذرانده ایم.

    بستن
محصولات
لوازم جانبی چرخ ربات دوچرخه سازگار با Lego TT N20 SG90 66 * 6mm brw066 (فقط چرخ 1 عدد)
1 جفت 2PCS چرخ 65 میلی متری + TT Motor 130 Motor DC 3V-6V DC Gear ربات لوازم جانبی شاسی خودرو هوشمند
ماژول سوئیچ کلید 3 پین (آبی)
ماژول سوئیچ کلید 3 پین (مشکی)
20A ماژول تشخیص جریان
ماژول سوئیچ کلید 3 پین (قرمز)
ماژول سوئیچ کلید 3 پین (سبز)
ماژول سوئیچ کلید 3 پین (خاکستری)
جعبه چوبی چرخان سه بعدی
34:1 شاسی ربات (با رمزگذار) برای RobotCup
ماژول نور ال ای دی 3 پین (زرد)
3V-6V 200RPM با گشتاور بالا موتور گیربکس نیمه فلزی دنده DC 1:90 گیربکس تک محور ROHS