ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۷۹ Yin an Ave, Lubei St., Luqiao District, Taizhou City, Zhejiang Province, Taizhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : از سال ۲۰۰۸ آغاز شد ، در صادرات و فروش عمده بالابر و فروش تخصص دارد. متخصص در ماشین آلات و تجهیزات هیدرولیک قطعات مرتبط ، در دستگاه هیدرولیک-برق-ربات-اتوماتیک: [تحقیق - ساخت هوشمند - فروش] - [نصب - انتظار - شرکت با تکنولوژی پیشرفته].شرکت ما در منطقه زیبا ، استان ژجیانگ ، حمل و نقل راحت ، در حدود ۲۰۰ کیلومتری کانال و شهر نینگبو واقع شده است. در ۴۰۰ کیلومتری بندر شانگهای.ما دارای تیم حرفه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    از سال ۲۰۰۸ آغاز شد ، در صادرات و فروش عمده بالابر و فروش تخصص دارد. متخصص در ماشین آلات و تجهیزات هیدرولیک قطعات مرتبط ، در دستگاه هیدرولیک-برق-ربات-اتوماتیک: [تحقیق - ساخت هوشمند - فروش] - [نصب - انتظار - شرکت با تکنولوژی پیشرفته].
    شرکت ما در منطقه زیبا ، استان ژجیانگ ، حمل و نقل راحت ، در حدود ۲۰۰ کیلومتری کانال و شهر نینگبو واقع شده است. در ۴۰۰ کیلومتری بندر شانگهای.
    ما دارای تیم حرفه ای و حرفه ای حرفه ای و بیش از ۱۰ مهندس حرفه ای الکترونیک و ماشین آلات هستیم. ما همیشه تلاش مستمر برای ارائه بهترین ماشین آلات عالی محصولات-بهترین قیمت -کاملترین دستیابی به بالابر و تیراندازی را ارائه می دهیم. محصولات سری هیدرولیک برای مشتریان ما. و اصرار بر ادامه کار برای ایجاد جدیدترین محصولات متنوع و سفارشی برای کمک به مشتریان در بهبود توانایی رقابت در بازار.
    ۲ - چه چیزی می توانیم برای جهان ایجاد کنیم؟
    به منظور پیروی از تغییرات انقلابی صنعت ماشین آلات جهانی ، مینگه همیشه اصرار به همکاری نوآورانه و پایدار با همه شرکای ما برای تهیه محصولات عالی فروش مستقیم کارخانه ما دارد.
    برای ایجاد تجربه در کلاس جهانی [بسیار سریع-خوب-صرفه جویی] در خرید. برای ایجاد ارزش پایدار برای همه مشتریان و جامعه خود.
    - حرفه: متخصص در تولید کننده هوشمند و عمده فروشی بالا بردن و حمل و نقل ماشین آلات هیدرولیک و صادرات قطعات یدکی
    - حرفه: تمرکز بر [تحقیق-هوشمند ساخت-فروش] و [نصب-انتظار-به تعویق انداختن]
    فروشگاه ربات های هیدرولیک - برق دستگاه ماشین آلات اتوماتیک.
    - سفارش: ما می توانیم عالی ترین راه حل های یک مرحله ای را برای خواسته های مشتریان خود ارائه دهیم.
    - چشم انداز: خود را وقف کنید تا بهترین ارائه دهنده ماشین های بالابر و هیدرولیک باشید.
    --ارزش ها: مشتری برد-اولین اعتبار-اولین کیفیت.
    --هدف خدمات: ما سعی می کنیم راه حل های بهینه را ارائه دهیم ، هر آنچه مشتری های ما می خواهند یا ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشند.

    بستن