ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Pioneer Industrial Park, East Lake Eco-Tourism Scenic Area, Wuhan, Hubei, China
  • درباره ما : تجارت جهانی همچنین زیرمجموعه ای است که ما از آنجا جک های ساختمانی رک و پینیون را به کشورهای مختلف صادر می کنیم. این شرکت در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. ما هم اکنون یکی از پیشگامان تولید کننده بالابر مونتاژ رک و پینیون مستقر در چین هستیم. هدف اصلی ما ارائه راه حل بالابر عمودی برای ساخت و ساز ساختمان های پر خطر ، ساخت پل ، نیروگاه ، صنعت معدن و غیره است. ما با بسیاری از شرکتهای اجاره ای و پیمانکارا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تجارت جهانی همچنین زیرمجموعه ای است که ما از آنجا جک های ساختمانی رک و پینیون را به کشورهای مختلف صادر می کنیم. این شرکت در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. ما هم اکنون یکی از پیشگامان تولید کننده بالابر مونتاژ رک و پینیون مستقر در چین هستیم. هدف اصلی ما ارائه راه حل بالابر عمودی برای ساخت و ساز ساختمان های پر خطر ، ساخت پل ، نیروگاه ، صنعت معدن و غیره است. ما با بسیاری از شرکتهای اجاره ای و پیمانکاران در چین و سایر کشورها مانند مصر ، برزیل ، ویتنام ، ایران ، استرالیا کار کرده ایم. مشتریان ما در مورد بالابر ساخت و ساز مارک تجاری ما بسیار نظر می دهند.
    ما نه تنها تولید کننده بالابر ساختمانی هستیم ، بلکه همچنین کاربر هستیم زیرا تجارت اجاره ای را به مشتری خود ارائه داده ایم. ما یک تیم حرفه ای برای ارائه خدمات نصب ، حذف و نگهداری داریم. ما به طور انحصاری بر کیفیت مواد و قطعاتی که برای دستگاه بالابر خود استفاده می کنیم کنترل می کنیم. ما همچنین از مشتریان خود در کشورهای دیگر پشتیبانی فنی کردیم. پیگیری ما ارائه بالابر ساختمانی با کیفیت به مشتریان و بهترین خدمات پس از فروش است.

    بستن