ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۶۱۸, No. ۲۸-۴ Sanyi Street, Hunnan District, Shenyang, Liaoning, China
  • درباره ما : واقع در چین یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و صادرات جرثقیل برج ، جرثقیل لوفی ، جرثقیل بدون لباس ، بالابر مسافرتی همراه با قطعات یدکی برای آنها است. این شرکت با ۲۰ سال تجربه در زمینه اجاره ، نصب ، تعمیر و بازسازی جرثقیل برج ، دارای بیش از ۵۰ مهندس مکانیک و برق مجرب است که مسئولیت مدیریت نصب ، تشخیص عیب ، تعمیر و نگهداری و بازسازی تاورکرین را در محل بر عهده دارند.یک رابطه همکاری طولانی مدت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در چین یکی از بزرگترین تأمین کنندگان و صادرات جرثقیل برج ، جرثقیل لوفی ، جرثقیل بدون لباس ، بالابر مسافرتی همراه با قطعات یدکی برای آنها است. این شرکت با ۲۰ سال تجربه در زمینه اجاره ، نصب ، تعمیر و بازسازی جرثقیل برج ، دارای بیش از ۵۰ مهندس مکانیک و برق مجرب است که مسئولیت مدیریت نصب ، تشخیص عیب ، تعمیر و نگهداری و بازسازی تاورکرین را در محل بر عهده دارند.
    یک رابطه همکاری طولانی مدت و خوب با مشهورترین تولید کننده چین جرثقیل برج و بالابر مسافری مانند. داشتن. این شرکت می تواند بهترین کیفیت و جرثقیل برج و مسافرتی اصلی را با رقابتی ترین قیمت به شما ارائه دهد.
    همچنین ، ما بهترین خدمات حرفه ای را ارائه می دهیم ، به مشتریان كمك می كنیم تا قضاوت صحیحی داشته باشند ، همچنین به دلیل بیشترین تعداد و كامل ترین قطعات یدكی جرثقیل برج و بالابر مسافر ، حمل و نقل سریع نیز انجام می شود.
    شرکای تجاری ما به سراسر جهان می روند ، به طور عمده در جنوب شرقی آسیا (سنگاپور ، هنگ کنگ ، مالزی ، اندونزی ، فیلیپین ، تایلند ، کره جنوبی ، ویتنام) ، خاورمیانه (امارات متحده عربی ، عربستان سعودی ، قطر ، بحرین ، کویت) ، ایران) ، در هند ، در روسیه ، در اوکراین ، در برزیل ، و غیره

    بستن