ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۶, Shuanggang Street, Tangchun Village, Liaobu Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت ما در بزرگترین شهر تولیدی ، چین واقع شده است.۱۲ سال تجربه ساخت برای تماس های الکتریکی ، پرچ های تماسی ، نوارهای فلزی اندود شده ، نوارهای خاتم و خاتم نقره ، نوارهای مسی و غیره فویل ، نوارهای برنجی و غیره فویل ، فسفر برنز و مس بریلیم و برخی دیگر از مواد فلزی و غیره -محصولات.با طیف گسترده ای ، محصولات ما در فضای داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرندبرق ، برق ، الکترونیک ، نیرو ، ماشین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در بزرگترین شهر تولیدی ، چین واقع شده است.
    ۱۲ سال تجربه ساخت برای تماس های الکتریکی ، پرچ های تماسی ، نوارهای فلزی اندود شده ، نوارهای خاتم و خاتم نقره ، نوارهای مسی و غیره فویل ، نوارهای برنجی و غیره فویل ، فسفر برنز و مس بریلیم و برخی دیگر از مواد فلزی و غیره -محصولات.
    با طیف گسترده ای ، محصولات ما در فضای داخلی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند
    برق ، برق ، الکترونیک ، نیرو ، ماشین آلات ، ارتش ، هواپیمایی ، حمل و نقل ، ساخت و ساز ، دکوراسیون و برخی دیگر از صنایع سبک.
    ما با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای محصولات خود را به بسیاری از کشورها و مناطق در سراسر جهان به ویژه آمریکای شمالی ، اروپا و آسیای جنوب شرقی صادر کرده ایم. . محصولات ما از شهرت خوبی در بین مشتریان مان برخوردارند
    کارکنان باتجربه ما با استفاده از کنترل دقیق کیفیت و خدمات دقیق مشتری ، همیشه در دسترس هستند تا نیازهای شما را برآورده کنند و خدمات کامل مشتری را تضمین کنند.
    علاوه بر این ، ما به -۲۰۱۵ رسیدیم و در حال کار روی پروژه ها هستیم.
    از مشتریان ، شرکای تجاری و دوستان از سراسر جهان استقبال می کنید تا با ما تماس بگیرند تا همکاری منافع متقابل را دنبال کنند!

    بستن
محصولات
پرچ های دو فلزی مسی نقره ای
پرچ های دو فلزی مسی نقره ای
پرچ های نقره ای
پرچ های مسی
مهر زنی + قطعات پرچین
پل تماس برقی
AgCuNi کنتاکت های تری متال نیکل مس نقره ای
کنتاکت دو فلزی مس نقره ای AgCu
نوار فلزی مسی نقره‌ای
نوار فلزی مسی نقره ای
پین دوشاخه برق
مهر زنی + قطعات جوش