ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Guangzhou Sanway Professional Audio Equipment Co., Limited
  • تعداد بازدید : ۶۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jinle Industrial Park, Yangwu Village, Huadu District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : یکی از بهترین تامین کنندگان صدا در گوانگژو ، چین است. ما یک کارخانه متخصص در تحقیق ، توسعه ، ساخت ، فروش و فنی و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا از سال ۱۹۹۷ در داخل و خارج از کشور هستیم و شهرت بسیار بالایی کسب کردیم.با تأکید بر کیفیت و نوآوری ، شرکت ما دارای خط تولید مدرن ، کنترل دقیق کیفیت و پرسنل سخت کوش است. ما بر خرید مواد اولیه درجه یک تأکید می کنیم تا محصولی با عملکرد بالا به ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از بهترین تامین کنندگان صدا در گوانگژو ، چین است. ما یک کارخانه متخصص در تحقیق ، توسعه ، ساخت ، فروش و فنی و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا از سال ۱۹۹۷ در داخل و خارج از کشور هستیم و شهرت بسیار بالایی کسب کردیم.
    با تأکید بر کیفیت و نوآوری ، شرکت ما دارای خط تولید مدرن ، کنترل دقیق کیفیت و پرسنل سخت کوش است. ما بر خرید مواد اولیه درجه یک تأکید می کنیم تا محصولی با عملکرد بالا به شما ارائه دهیم. با یک نیروی کار کاملاً آموزش دیده ، ما تضمین می کنیم که فقط بهترین محصول با کیفیت و کارایی را که از خطوط تولید ما خارج می شود ، دریافت خواهید کرد.
    مهندسان و تکنسین های ما تجربه زیادی در صنعت صوتی دارند. تحقیقات مداوم و در حال توسعه تضمین می کند که محصولات ما در سطح بالایی قرار دارند تا بتوانند مزیت رقابتی شما را برای مشتریان و بازار خود داشته باشند.
    کاربرد: محصولات ما برای استفاده های مختلف صوتی ، سرگرمی و تجاری مناسب است ... مانند اجرای برنامه زنده ، تور کلیسای کنسرت ، گروه ، استادیوم ، سالن ورزشی ، تئاتر ، سینما ، سالن های کنسرت ، سالن نمایش ، هتل ، مدرسه ، دیسکو ، باشگاه ، عروسی و غیره
    محصولات اصلی: تقویت کننده های قدرت حرفه ای ؛ مونتاژ بلندگو فعال ؛ سیستم ردیف ردیف بلندگوهای حرفه ای داخلی و خارجی؛ پردازنده های بلندگو دیجیتال اکولایزر و غیره
    ما همیشه برای انجام کار تجاری اصل را رعایت و دنبال می کنیم:
    همان محصول ، ما با کیفیت برنده می شویم.
    با همان کیفیت ، ما از طریق قیمت برنده می شویم ،
    همان قیمتی که برای خدمات کسب می کنیم.
    ما صمیمانه امیدواریم که روابط تجاری مستمر برقرار شود و لطفاً اعتماد داشته باشیم که ما همیشه بهترین تلاش خود را برای ایجاد روابط تجاری خوب با مشتریان خود انجام خواهیم داد. ما دائما به دنبال نمایندگان و توزیع کنندگان جدید در سراسر جهان هستیم.
    برای تماس با ما ، اگر به هر موردی علاقه مند هستید و یا نباید از داشتن هرگونه نیاز خاص دریغ کنید ، لطفا با ما تماس بگیرید مستقیم ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

    بستن