ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۲۸, Tongzipo West Rd., High Tech Zone, Changsha, Hunan, China
  • درباره ما : شرکت هونان ، قبلاً با نام . شناخته می شد ، یک شرکت تلفیقی با فن آوری بالا و نظامی و غیرنظامی است که متخصص در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات پس از فروش فلزات جوشکاری مواد منفجره با فناوری روز دنیا است. ، مالکیت معنوی مستقل و زمینه مهندسی هسته ای متمرکز است. دفتر مرکزی شرکت ما که دارای ۳ شرکت تابعه و یک سرمایه گذاری مشترک است ، دفتر مرکزی آن در منطقه در چانگشا ، استان هونان ، چ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت هونان ، قبلاً با نام . شناخته می شد ، یک شرکت تلفیقی با فن آوری بالا و نظامی و غیرنظامی است که متخصص در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات پس از فروش فلزات جوشکاری مواد منفجره با فناوری روز دنیا است. ، مالکیت معنوی مستقل و زمینه مهندسی هسته ای متمرکز است. دفتر مرکزی شرکت ما که دارای ۳ شرکت تابعه و یک سرمایه گذاری مشترک است ، دفتر مرکزی آن در منطقه در چانگشا ، استان هونان ، چین با ۴۰ میلیون سرمایه ثبت شده و ۳ سایت انفجار واقع در چانگشا ، هندیانگ و گوانگدونگ واقع شده است.
    شرکت ما مدت هاست که در زمینه نصب برنامه پس از دکتری و مرکز آزمایش مهندسی برای فلزات روکش شده از نوآوری در فناوری حمایت می کند. ما یک تیم فنی حرفه ای داریم که ۳ نفر از آنها متخصص خارجی هستند ، ۱۷ نفر از آنها با نام حرفه ای هستند. امروزه ، ما همکاری تحقیقاتی با بسیاری از موسسات معروف مانند موسسه ، دانشگاه ملی دفاع ملی ، آکادمی علوم چین و غیره ایجاد کرده ایم ، بنابراین این بدان معناست که ما توانایی تحقیق در صنعت پیشرو در صنعت را داریم.
    ما گواهینامه های و جامعه طبقه بندی چین ، ایمنی نظامی و هسته ای و حقوق واردات و صادرات داریم. فناوری روکش . (اختلاف نقطه ذوب زیاد) به رتبه بندی فنی انجمن صنایع فلزات غیر آهنی چین رسیده و به سطح پیشرفته بین المللی رسیده است. بیش از ۳۰ کشور و منطقه حک شده از محصولات ما هستند.

    بستن