ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲۰۲, Inspection Warehouse Office Area, No. ۶۲۶۲, Aozhou road, Tianjin Pilot Free Trade Zone (Dongjiang bonded port zone)
  • درباره ما : شرکت ما مشخصات مختلفی از محصولات گرافیتی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های مختلف شما را برآورده کند. ما مجموعه کاملی از خطوط تولید از ماشینکاری ، تا اتمام ، تجهیزات بازرسی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف بازرسی داریم. الکترودهای گرافیت از فرآیند تولید دقیق و دقیق از کک نفتی برتر ، کک سوزنی و مواد تشکیل شده اند. شرایط همه با کیفیت و قیمت های رقابتی در دسترس هستند. ما به عنوان تأسیس شر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما مشخصات مختلفی از محصولات گرافیتی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های مختلف شما را برآورده کند. ما مجموعه کاملی از خطوط تولید از ماشینکاری ، تا اتمام ، تجهیزات بازرسی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف بازرسی داریم. الکترودهای گرافیت از فرآیند تولید دقیق و دقیق از کک نفتی برتر ، کک سوزنی و مواد تشکیل شده اند. شرایط همه با کیفیت و قیمت های رقابتی در دسترس هستند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر ، همکاری کند.

    بستن