ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm. ۹۲۱, Bldg. ۲۱-۱, Chaoyang East Road, Haizhou Dist., Lianyungang, Jiangsu, CN
  • درباره ما : یکی از پیشگامان تولید کننده و تامین کننده سرامیک دقیق شیشه کوارتز و کیفیت در چین است.همیشه یک نیروی تعیین کننده در فروش و ساخت شیشه کوارتز در داخل نیمه هادی ، انرژی خورشیدی ، پارچه ، مواد شیمیایی ، انرژی خورشیدی و سرامیک دقیق ، در صنایع نیمه هادی ، انرژی خورشیدی ، پارچه ، الکترونیک و لیزر بوده است.ما نه تنها بر فن آوری ساخت مسلط بودیم ، بلکه قدرت ما همیشه درگیر گوش دادن به خواسته ها و ان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از پیشگامان تولید کننده و تامین کننده سرامیک دقیق شیشه کوارتز و کیفیت در چین است.
    همیشه یک نیروی تعیین کننده در فروش و ساخت شیشه کوارتز در داخل نیمه هادی ، انرژی خورشیدی ، پارچه ، مواد شیمیایی ، انرژی خورشیدی و سرامیک دقیق ، در صنایع نیمه هادی ، انرژی خورشیدی ، پارچه ، الکترونیک و لیزر بوده است.
    ما نه تنها بر فن آوری ساخت مسلط بودیم ، بلکه قدرت ما همیشه درگیر گوش دادن به خواسته ها و انتظارات مشتریان بود.
    پیشرفت مستمر در همه زمینه های کسب و کار ما کلید موفقیت ماست. آنچه برای ما به همان اندازه مهم است انتظار در مشاغل ، ارزشهای ذاتی خانوادگی ما در اعتماد ، تقلب و احترام به کارمندان ، تأمین کنندگان و مشتریان است.
    از خصوصیات الکتریکی برتر سرامیک های ظریف در انواع صفحه های مدار و قطعات الکترونیکی استفاده می شود. مقاومت در برابر سایش و خوردگی آنها در نازل های پمپ و قطعات شیر ​​مفید است و مقاومت زیاد آنها در برابر گرما و شوک حرارتی در قطعات ماشین های سرامیکی مفید است.
    در مقایسه با سرامیک و فلز پیشرفته ، با سختی بالا ، مقاومت بالا ، درجه حرارت بالا (آتش) ، مقاومت در برابر سایش ، مقاومت در برابر خوردگی ، مقاومت در برابر اسید و قلیایی ، مقاومت در برابر اکسیداسیون ، عایق ، ضد مغناطیسی ، پایداری شیمیایی خوب و عملکرد عالی دیگر ، بنابراین در محیط زیست است از مواد فلزی اغلب مورد استفاده نیست.
    تاکنون کالاهای خود را به بیش از ۱۰۰ کشور جهان صادر کرده ایم و بیشتر محصولات سرامیکی ما به اروپا ، آمریکا و غیره صادر می شود.

    بستن
محصولات
سرامیک دقیق
صفحه کوارتز
لوله کوارتز
کووت نوری
سرامیک زیرکونیا
سرامیک آلومینا
کاربید بور
سرامیک نساجی
فتیله سرامیکی برای پشه کش
الکترود مرجع
صفحه سرامیکی ازن ژنراتور
ژنراتور ازن صفحه سرامیکی