ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۳۷ Wannianquan Road, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : در نظر دارد پیشرو در ارائه دهنده جهانی داروهای نوآورانه و محصولات بهداشتی باشد.تمرکز ما: محصولات بیهوشی-محصولات تشخیصی-لوازم اورژانس و کمک های اولیه - محصولات آزمایشگاهی - پوشاک و لوازم جانبی. وسایل مراقبت از زخم - لوازم پزشکی یکبار مصرف - محصولات غیر بافته شده - محصولات ضدعفونی کننده - لوازم جانبی بین دوره ای.ما با ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتری ، عالی ، با کیفیت و پیشرفته ترین محصولا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در نظر دارد پیشرو در ارائه دهنده جهانی داروهای نوآورانه و محصولات بهداشتی باشد.
    تمرکز ما: محصولات بیهوشی-محصولات تشخیصی-لوازم اورژانس و کمک های اولیه - محصولات آزمایشگاهی - پوشاک و لوازم جانبی. وسایل مراقبت از زخم - لوازم پزشکی یکبار مصرف - محصولات غیر بافته شده - محصولات ضدعفونی کننده - لوازم جانبی بین دوره ای.
    ما با ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتری ، عالی ، با کیفیت و پیشرفته ترین محصولات ، متعهد به بهبود سلامت و کیفیت زندگی بیماران هستیم. از طریق تیم حرفه ای ما و صدها شریک از بیش از ۱۳۰ کشور جهان.
    ما از سال ۲۰۰۵ وارد حوزه پزشکی شده ایم و در طیف گسترده ای از محصولات پزشکی و تجهیزات بیمارستانی مشغول خرید و فروش هستیم. محصولات شامل معرف های تشخیصی ، بانداژ ، پارچه غیر بافته شده ، گاز ، داروهای یکبار مصرف ، تجهیزات آزمایشگاهی ، استتوسکوپ و فشار سنج آنیروئید و غیره است. ما در حال حاضر یک شبکه مستحکم با واردکنندگان ، تولیدکنندگان ، توزیع کنندگان و پزشکان از بیمارستان های دولتی یا کلینیک های خصوصی در سراسر جهان ایجاد کرده ایم. برنامه های برچسب خصوصی یا نصب شده به درخواست شما در دسترس هستند. ما در زمینه کنترل کیفیت و نظارت بر طراحی ، مواد اولیه و قطعات وارداتی سختگیر هستیم. محصولات ما به کشورهای آمریکایی ، کانادایی ، مصری ، روسی و اروپایی شرقی ، آفریقایی ، آسیای شرقی فروخته می شود.
    ما بر روحیه "اعتبار اول ، کیفیت بهتر ، سود متقابل و توسعه مشترک" اصرار داریم.
    ما مایل هستیم با همه دوستان داخلی و خارجی همکاری کنیم و از هر نوع مشاغلی بهره مند شویم و آینده درخشان را با هم ایجاد کنیم.

    بستن