ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : R&D Building B-۳, Xinma Industrial Park, Xianyue Road, No. ۸۹۹ Tianyuan District, Zhuzhou, Hunan, China
  • درباره ما : کسانی که موثرترین راه حل را برای شما در قطعات کاربید تنگستن ارائه می دهند.ایجاد ارزش برای مشتریان روحیه شرکت ما است ، ما تیم های حرفه ای برای تولید و فروش داریم ، متوجه خواهید شد که انجام کار با کاربید شرقی ساده و آسان است ، باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و انرژی شما می شود ، محصول مطابق با ما نیز مناسب است دريافت كردن.در حال حاضر بازار اصلی ما اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، استر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کسانی که موثرترین راه حل را برای شما در قطعات کاربید تنگستن ارائه می دهند.
    ایجاد ارزش برای مشتریان روحیه شرکت ما است ، ما تیم های حرفه ای برای تولید و فروش داریم ، متوجه خواهید شد که انجام کار با کاربید شرقی ساده و آسان است ، باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و انرژی شما می شود ، محصول مطابق با ما نیز مناسب است دريافت كردن.
    در حال حاضر بازار اصلی ما اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، استرالیا ، آفریقا و آسیای جنوبی است ، ما محصول خود را به بیش از ۳۰ کشور می فروشیم و انتظار رابطه طولانی مدت با شما را داریم.
    ما همیشه استاندارد کیفیت را برای تولید خود دنبال می کنیم ، ما در اینجا انواع مختلفی از قطعات کاربید را تولید می کنیم ، نه تنها محصول استاندارد ، بلکه قطعات کاربید سفارشی نیز.
    محصول معمولی ما نکات کاربید تنگستن ، منبت کاری کاربید ، میلزهای انتهایی ، نکات اره کاربید ، اجزای استخراج کاربید ، میله های کاربید ، صفحات و نوارها است.
    ما همچنین تجربه غنی برای محصول سفارشی داریم ، باعث می شویم که طرح های شما به یک محصول واقعی تبدیل شوند که کاملاً با نیاز شما مطابقت دارد. ما بسیاری از پروژه های موفق را برای مشتریان خود در کشورهای مختلف داریم ، بهترین راه حل را برای شما در این پرونده ها ارائه می دهد.
    کاربید شرقی دارای سیستم کنترل کیفیت دقیق است ، تیم ما مسئول هر سفارش ، از بازرسی مواد اولیه ، نیمی از بازرسی محصول و از بازرسی نهایی تولید است. ما ماشین های بازرسی درجه یک برای کمک داریم ، از جمله ردیاب مغناطیسی کبالت ، دستگاه تست ، میکروسکوپ متالوگرافی ...
    تیم های حرفه ای ما از محصول شما مراقبت می کنند و کیفیت کالا را برای همه دسته های محصول تضمین می کنند.
    شرقی به عنوان شرکا بهترین پشتیبانی را از شما می کند و ما که منتظر شما هستیم می توانیم با ما ارتباط برقرار کنیم.

    بستن