ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Shahe Industrial Park, Zhanggong District, Ganzhou, Jiangxi, China
  • درباره ما : یک شرکت حرفه ای در زمینه تولید ، تولید و فروش قطعات پلاستیکی دقیق ، قطعات خودرو ، اتصال دهنده ها ، قطعات استاندارد و طراحی و ساخت قالب های پلاستیکی ظریف است. این مسئولیت مطمئن بازار گرا و حفاظت از محیط زیست است. به منظور پاسخگویی به تقاضای روزافزون قرن ۲۱ ، در تلاش است محصولات پلاستیکی ضد آلودگی ، مقاومت در برابر خوردگی ، غیر رسانا ، سبک ، سازگار با محیط زیست و هنری را به عنوان اتصال دهن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت حرفه ای در زمینه تولید ، تولید و فروش قطعات پلاستیکی دقیق ، قطعات خودرو ، اتصال دهنده ها ، قطعات استاندارد و طراحی و ساخت قالب های پلاستیکی ظریف است. این مسئولیت مطمئن بازار گرا و حفاظت از محیط زیست است. به منظور پاسخگویی به تقاضای روزافزون قرن ۲۱ ، در تلاش است محصولات پلاستیکی ضد آلودگی ، مقاومت در برابر خوردگی ، غیر رسانا ، سبک ، سازگار با محیط زیست و هنری را به عنوان اتصال دهنده های فلزی ساکسانوم تولید کند.
    هایینگ به طور مداوم مزایای انواع اتصال دهنده های پلاستیکی ، قطعات استاندارد و قطعات پلاستیکی دقیق را از زمان تولید محاسبه می کند. این به طور مداوم در حال بهبود قدرت کامل در تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی است. و به طور مداوم در حال افزایش استفاده از محصولات خود در زمینه اتومبیل ، کامپیوتر الکترونیکی و محصولات موتور است. همچنین کلیه محصولات آن از کیفیت بهتری برخوردار هستند اما قیمت مناسبی دارند. این یکی از بزرگترین تامین کنندگان قطعات استاندارد در چین است.
    شرکت گروه آموزشی ویبولیتین (دفتر مرکزی) هنگ کنگ هایینگ در طبقه ۷ ساختمان تجاری ، پلاک ۴۹-۵۱ جاده ، شانگوان ، هنگ کنگ واقع شده است. شرکت ، با مساحت ۶۰۰۰ متر مربع ، در منطقه ۳ ، جاده صنعتی ، منطقه دولت، شهر ، شهر ، استان گوانگدونگ واقع شده است. در حالی که شرکت در پارک صنعتی ، شهرک صنعتی ، منطقه ، شهر ، استان جیانگشی واقع شده است و کل ۶۶۰۰ متر مربع مساحت دارد.
    . آیا یک شرکت حرفه ای در زمینه تولید ، تولید و فروش قطعات پلاستیکی دقیق ، قطعات خودرو ، سخت افزار ، قطعات استاندارد و طراحی و ساخت قالب پلاستیکی ظریف است. این در پارک صنعتی ، منطقه ، استان جیانگشی واقع شده است. با مساحت ۶۰۰۰ متر مربع؛ این شرکت تأسیس و در ژانویه ۲۰۱۲ آغاز شد.
    ۷ بخش در وجود دارد: بخش بازاریابی ، بخش ، بخش قالب سازی ، گروه تزریق ، گروه مجمع ، بخش . و مدیریت پرسنل ؛ تمام مواد اولیه استفاده شده در محصولات مطابق با و هستند و گواهینامه را که توسط گواهی شده است در مارس ۲۰۱۳ دریافت کرده است.
    محصولات اصلی: قطعات خودرو ، قفل / قفل درب ، دمپر چرخشی ، دکمه های ضربه محکم و ناگهانی ، پرچ ، دستگیره های میکسر ، لوازم جانبی ، پیچ و مهره های پلاستیکی ، پیچ اتصال ، پد مواد غذایی ، پشتیبانی از سیم کشی فاصله دهنده ، نصب سیم و محصولات فوتوالکتریک.
    هایینگ به طور عمده با ۲۶ محصول سری ، با بیش از ۵۰۰۰ نوع از انواع کلی تولید کرده است و دارای بیش از ۳۰۰۰ مجموعه ابزار خود ساخته است.
    محصولات اصلی:
    قطعات خودرو جهانی: کلیپ های اتومبیل ، سوئیچ چراغ اتومبیل ، سیم کشی اتوماتیک ، سوئیچ نورگیر ، دمپر چرخشی ، ناخن اتوماتیک و دمپر اتوماتیک و غیره
    اتصال دهنده های پلاستیکی و قطعات استاندارد: پیچ و مهره های پلاستیکی ، دستگیره های مخلوط کن دو رنگ و دکمه های فشار ، دامپرهای دوار ، پرچ های نایلونی ، پیچ های پلاستیکی ، قفل های درب فشار ، لنت های پا مهر شده با نقره و طلا و انواع لنت های پایه لوازم الکتریکی و غیره

    بستن
محصولات
پیچ پلاستیکی ضد غرق سر متقاطع سر گرد پیچ ​​نایلونی M2-M6
پیچ پلاستیکی شش گوش پیچ نایلونی پیچ سر شش گوش
پشتیبانی
PCB PUZ-1S - پشتیبانی از نایلون پلاستیکی PCB Spacer
R3100 عایق پانل عایق پرچ پلاستیکی فشاری برای پرچ تخته
پشتیبانی از PCB BS-9.5A-M3 پلاستیک نایلون PCB Spacer
PCB CBS-19 - پشتیبانی از نایلون پلاستیکی PCB Spacer
PCB GT-9B - پشتیبانی از نایلون پلاستیکی PCB Spacer
پشتیبانی LEK H-9 Led Spacer
LED Spacer Support H-15
PCB Spacer Support LCD-11
گیره های کابل CH-06S