ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹۷۱, Huangpu Dadao Dong, Huangpu District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : گوانگدونگ در منطقه توسعه با فناوری واقع شده است و یک شرکت خصوصی بزرگ است. این شرکت عمدتا به پردازش نوار ورق و ورق آلومینیوم از فولاد گالوانیزه و آلومینیوم ، فروش فویل و غیره می پردازد ، سهم بازار بسیار بزرگی را از آن خود کرده و در همان صنعت حتی در جنوب چین نیز شهرت زیادی دارد.این تجهیزات و خط تولید پیشرفته شامل ۶ خط تولید جدید دستگاه ریخته گری مداوم ، ۲ خط نورد سرد ، خط تسطیح نیروی بستن ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گوانگدونگ در منطقه توسعه با فناوری واقع شده است و یک شرکت خصوصی بزرگ است. این شرکت عمدتا به پردازش نوار ورق و ورق آلومینیوم از فولاد گالوانیزه و آلومینیوم ، فروش فویل و غیره می پردازد ، سهم بازار بسیار بزرگی را از آن خود کرده و در همان صنعت حتی در جنوب چین نیز شهرت زیادی دارد.
    این تجهیزات و خط تولید پیشرفته شامل ۶ خط تولید جدید دستگاه ریخته گری مداوم ، ۲ خط نورد سرد ، خط تسطیح نیروی بستن ، شکاف برش و برش ، فویل آلومینیوم و سایر تجهیزات وارداتی به همراه خطوط بازیافت مدرن بازیافت آلومینیوم دارد. بنابراین ، می تواند محصولات ورق فولاد و آلومینیوم گالوانیزه و مدلهای مختلف را به طور انعطاف پذیر تأمین و پردازش کند و ظرفیت سالانه آن به ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ تن برسد. محصولات آن از جمله فولاد گالوانیزه ، ورق آلومینیوم ، ورق آلومینیوم برای صفحه پرده ، حلقه آلومینیوم ، فویل آلومینیوم ، ورق های آلومینیوم برای صفحه مدار چاپی ، ورق های آلومینیوم برای درب بطری ، دایره آلومینیوم ، ورق آلومینیوم پله ، ورق و حلقه آلومینیوم برجسته ، ورق آلومینیوم وارداتی ، ورق آلومینیوم موج دار برای سقف ، ورق آلومینیوم و ورق آلومینیوم و غیره در میان مشتریان از کشورهای مختلف در سراسر جهان ترجیح داده می شوند ...
    شرکت با پیش بینی مالی خوب ، برای مدت طولانی با ده ها شرکت بزرگ بازیافت ورق فولاد و بازیافت آلومینیوم روابط دوستانه و همکاری برقرار کرده است. مدل ها و کیفیت کامل باعث می شود اتحادهای قدرتمند هدف او به یک موقعیت برنده برسند - تحقق می یابد.
    در آینده ، ما کاملاً به اصل خود "ایجاد ظاهر با ایجاد مارک خود ، سعی کنیم با ارائه خدمات با کیفیت بهترین باشیم" را دنبال خواهیم کرد و این صادقانه ترین آرزو ماست که دست به دست هم دهیم و با شما روشنایی ایجاد کنیم!

    بستن