ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Niu Industrial Zone, Chentang, Jiaoli, Zhongtang Town, Dongguan City, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : ما یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان لوله های پلاستیکی در چین هستیم که در زمینه تولید و تولید لوله های پلاستیکی و اتصالات نوآورانه برای مدیریت و محافظت از کابل تخصص داریم.با تمرکز بر روی لوله لوله های پلاستیکی ، به تقاضای مشتری برای محصولات ، فناوری و خدمات بپردازید تا از مشتریان در مناطق مختلف پشتیبانی کامل کنید. هدف ما این است که به طور مداوم نوآوری کنیم ، محصولات و فناوری را پیشرو نگه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان لوله های پلاستیکی در چین هستیم که در زمینه تولید و تولید لوله های پلاستیکی و اتصالات نوآورانه برای مدیریت و محافظت از کابل تخصص داریم.
    با تمرکز بر روی لوله لوله های پلاستیکی ، به تقاضای مشتری برای محصولات ، فناوری و خدمات بپردازید تا از مشتریان در مناطق مختلف پشتیبانی کامل کنید. هدف ما این است که به طور مداوم نوآوری کنیم ، محصولات و فناوری را پیشرو نگه داریم ، تا بیشترین ایمنی و تجربه را برای همه کاربران ، از جمله نصب کنندگان فراهم کنیم ، و تلاش کنیم تا با سبزی ، عملکرد بالاتر و ارزش بیشتر ارزش بیشتری برای مشتریان و کل جامعه فراهم کنیم به طور مداوم محصولات و خدمات خط لوله قابل اطمینان تری ایجاد می کند و فضای خط لوله را به جلو هدایت می کند.

    بستن