ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۹f, No. ۸۵۵, South Pudong Road, Pudong, Shanghai, China
  • درباره ما : ، در سال ۱۹۹۶ ، پیشروترین تولید کننده کابل و لوازم جانبی برای روشنایی در اروپا و چین تاسیس شد. رویكرد كاملاً مثبت تجاری و تمایل به سیاست تولید كیفیت برجسته از چین عامل موفقیت مستمر ماست. با تمرکز زیاد بر کیفیت محصول ، سرمایه گذاری سنگینی در طراحی ابزار و قالب سازی برای تولید کنندگان گروه ما انجام شده است. به طور انحصاری کنترل و ارزیابی مواد اولیه تضمین سازگاری کیفیت تولید در مقیاس بزرگ م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ، در سال ۱۹۹۶ ، پیشروترین تولید کننده کابل و لوازم جانبی برای روشنایی در اروپا و چین تاسیس شد. رویكرد كاملاً مثبت تجاری و تمایل به سیاست تولید كیفیت برجسته از چین عامل موفقیت مستمر ماست. با تمرکز زیاد بر کیفیت محصول ، سرمایه گذاری سنگینی در طراحی ابزار و قالب سازی برای تولید کنندگان گروه ما انجام شده است. به طور انحصاری کنترل و ارزیابی مواد اولیه تضمین سازگاری کیفیت تولید در مقیاس بزرگ ما است.
    تمام تولیدات تحت انجام می شود ، بیشتر آنها مطابق با و دارای مجوز هستند که محصولات را به حسادت بسیاری از رقبا تبدیل می کند.
    تخصص و تخصص ما که عمدتا به بازارهای الکتریکی توجه می کند ، نیازهای این شرکت ها را برآورده می کند که مزایای برون سپاری محصولات از خدمات  بدون توقف و تامین کننده خدمات بدون دردسر را تشخیص می دهند و آنها را به کار اصلی خود متمرکز می کنند. با استفاده از سیستم های کنترل کیفیت جامع ، از سازگاری تمام تولیدات نصب شده از ظرف به ظرف دیگر برای سالها اطمینان حاصل می کند.
    انبار ۸۵۰۰۰ متر مربع انگلستان برای کارایی و انعطاف پذیری شرکت حیاتی است. نیروی لجستیک یکپارچه پشت همراه با کارکنان اختصاصی به این شرکت اجازه می دهد تا سریعترین پاسخ ممکن را به نیازهای متغیر مشتری در انگلستان و سراسر اروپا ارائه دهد.
    توانایی شرکت برای ارائه شعار خود ، "کیفیت اروپا ، قیمت چینی" در طیف وسیعی از صنایع شهرت بسیار خوبی کسب کرده و به عنوان یک تامین کننده شناخته شده برای بسیاری از شرکت های بین المللی پیشرو در انگلیس ، اروپا و آمریکا تبدیل شده است. این شرکت با هدف اینکه یک منبع مهم و مهم برای شرکای تجاری بلند مدت و تمام مشتریان جدید ما باشد ، با سبد کالاهای رو به افزایش خود از خطوط الکتریکی ، روشنایی و با کیفیت بالا همچنان پیش می رود.

    بستن