ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۸۰۵, Building ۳, Junfeng Life Square, ۵ Weihua Road, Suzhou Industrial Park, Suzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت صنعت، با موقعیت جغرافیایی عالی و ترافیک مناسب در واقع شده است. رسیدن به اسکله شانگهای که بزرگترین اسکله در چین است تنها نیم ساعت طول می کشد.شرکت ما در انواع لوازم جانبی ابزار قدرت تخصص دارد. ما کارخانه مخصوص حفاری ، سوراخکاری و تیغ اره داریم. علاوه بر این ، ما همچنین شیر آب و قالب ، آسیاب پایان ، ابزار سنگ زنی ، کار و ابزار را ارائه می دهیم. دستکش کار ، کفش ایمنی ، کلاه ایمنی ، عینک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعت، با موقعیت جغرافیایی عالی و ترافیک مناسب در واقع شده است. رسیدن به اسکله شانگهای که بزرگترین اسکله در چین است تنها نیم ساعت طول می کشد.
    شرکت ما در انواع لوازم جانبی ابزار قدرت تخصص دارد. ما کارخانه مخصوص حفاری ، سوراخکاری و تیغ اره داریم. علاوه بر این ، ما همچنین شیر آب و قالب ، آسیاب پایان ، ابزار سنگ زنی ، کار و ابزار را ارائه می دهیم. دستکش کار ، کفش ایمنی ، کلاه ایمنی ، عینک ایمنی ، گل مصنوعی و اسباب بازی.
    شرکت ما مسئولیت کامل کل فرآیند ، از جمله طراحی ، ساخت ، بسته بندی ، فروش و خدمات را بر عهده دارد. ما همچنین به درخواست مشتری از نظر کیفیت و خدمات برای انواع محصولات غیر عادی کار می کنیم. در همین حال ، ما می توانیم را برای سفارشات بزرگ انجام دهیم.
    بیشتر محصولات ما به بازارهای خارج از کشور فروخته می شوند ، به عنوان مثال اروپا ، آمریکای شمالی ، استرالیا و مناطق دیگر. ما مشتریان زیادی در سراسر جهان داریم ، مانند و غیره
    اعتقاد شرکت ما - کیفیت اول ، مشتری برتر.
    خوشحال صادقانه از مشتریان جدید و قدیمی استقبال می کنیم تا برای مذاکره در مورد تجارت بیایند.

    بستن