ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-Chongshi Industrial Zone, Beibaixiang Town, Yueqing City, Zhejiang Province.
  • درباره ما : تولید کننده لوازم الکتریکی است که یکپارچه سازی محصول ، طراحی قالب ، تولید و فروش را در اختیار شما قرار می دهد. با تمرکز بر روی ترمینال جهت ارائه صرفه جویی در مصرف انرژی و رابط های الکتریکی خدماتی ، کارخانه این شرکت در شهر یوئینگ ، ونژو ، پایتخت برق چین واقع شده است. با ساحل شرقی و شمال مرکز شهر هم مرز است ، همچنین به اسکله نزدیک است و حمل و نقل مناسبی دارد.پس از بیش از ۳۰ سال تلاش بی وقف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده لوازم الکتریکی است که یکپارچه سازی محصول ، طراحی قالب ، تولید و فروش را در اختیار شما قرار می دهد. با تمرکز بر روی ترمینال جهت ارائه صرفه جویی در مصرف انرژی و رابط های الکتریکی خدماتی ، کارخانه این شرکت در شهر یوئینگ ، ونژو ، پایتخت برق چین واقع شده است. با ساحل شرقی و شمال مرکز شهر هم مرز است ، همچنین به اسکله نزدیک است و حمل و نقل مناسبی دارد.
    پس از بیش از ۳۰ سال تلاش بی وقفه ، این کارخانه مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع ، ۳۰۰ کارمند ، ۴۰ پرسنل حرفه ای و فنی را پوشش می دهد. در همان زمان ، به عنوان ۱۰ تولید کننده برتر اتصالات شبکه ملی ۲۰۱۸ رتبه بندی شد. تجهیزات اصلی شامل ترانسفورماتورهای دوتایی ، پرس اصطکاک و سایر تجهیزات تولید و پردازش است. این محصول عمدتاً محصولاتی مانند ترمینالهای جهانی ، اتصالات برق و لوازم جانبی کابل است و به طور گسترده ای در بخشهای مختلف برق ، روشنایی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد.
    این شرکت با کیفیت عالی و خدمات صادقانه شهرت خوبی را هم از طرف مشتریان داخلی و هم از مشتریان خارجی کسب کرده است. این یک شریک عالی از شرکت شبکه برق جنوبی جنوبی و شرکت شبکه دولتی است. این شرکت دارای قدرت فنی قوی و تجهیزات فرایند پیشرفته ، از طریق بهینه سازی و توسعه مداوم ، نوآوری و پیشرفت مداوم ، بهبود ارزش نام تجاری شرکت و رقابت اصلی ، پایبندی به فلسفه تجارت نام تجاری و همگام سازی کیفیت ، ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات عالی به مشتریان است.

    بستن