ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲-۱۸ Longshan Road, Wuxi New District, Jiangsu, China
  • درباره ما : ما حرفه ای ترین شیلنگ فلزی ، زیر فلزی و تولید کننده و صادر کننده ماشین آلات مرتبط با بیش از ۳۰ سال سابقه هستیم. محصولات ما به بسیاری از کشورها از جمله دانمارک ، انگلستان ، ایالات متحده آمریکا ، روسیه ، اوکراین ، ایران ، استرالیا ، زامبوا و غیره صادر و صادر می شود. ، صادرات به کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، انگلستان و غیره ... ما انواع محصولات مربوط به خم شدن ، مانند لوله های فلزی انعطاف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما حرفه ای ترین شیلنگ فلزی ، زیر فلزی و تولید کننده و صادر کننده ماشین آلات مرتبط با بیش از ۳۰ سال سابقه هستیم. محصولات ما به بسیاری از کشورها از جمله دانمارک ، انگلستان ، ایالات متحده آمریکا ، روسیه ، اوکراین ، ایران ، استرالیا ، زامبوا و غیره صادر و صادر می شود. ، صادرات به کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، انگلستان و غیره ... ما انواع محصولات مربوط به خم شدن ، مانند لوله های فلزی انعطاف پذیر ، اتصالات انبساط ، پایه ها ، اتصالات شیلنگ و ماشین آلات مربوطه مانند دستگاه شلنگ الاستومر ، دستگاه تشکیل هیدرولیک ، دستگاه نصب سیم ، ماشین چرخش ، ساخت ماشین زیر و غیره ... ما تولید کننده اصلی محصولات مرتبط با فلکس در چین هستیم.
    ما با گسترده ترین انتخاب محصولات از شلنگ بافته شده برای مشتریان ارزش گرا تا شلنگ های فوق العاده انعطاف پذیر تا شلنگ های فوق العاده فشار بالا و دمای بالا که شلنگ های سختگیرانه صنعت را برآورده می کنند ، شلنگ و گره فلزی را ارائه می دهیم. همکاری نزدیک با مشتریان و تأمین کنندگان به ما کمک می کند محصولات با کیفیتی تولید کنیم که مطابق با الزامات عملکردی ، ایمنی و محیطی باشند و عملکرد و ارزش قابل اطمینان و قابل تکرار داشته باشند.
    شلنگ و گره فلزی ما در انواع آلیاژهای مختلف ارائه می شود که سخت ترین شرایط سرویس مورد نیاز صنعت را برآورده می کنند یا حتی از آن فراتر می روند.
    انواع اتصالات انبساطی برای کاربردهای مختلف مانند اتصالات انبساطی فلزی ، اتصالات انبساطی پارچه ای ، اتصالات انبساطی لاستیکی موجود است. برای اطلاعات بیشتر لطفا به کاتالوگ ما مراجعه کنید.
    لوله های ما با لوله های جوش داده شده با کیفیت بالا ساخته می شوند.
    روش تشکیل: هیدرولیک ، مکانیک و الاستومر
    شکل لوله: نوع امگا و تو
    ماده: فولاد ضد زنگ ۳۰۴ ، ۳۲۱ و ۳۱۶ ، مایع ضد زنگ
    دستگاه شلنگ فلزی:
    دستگاه تشکیل شلنگ فلزی الاستومر:
    دستگاه شیلنگ فلزی هیدرولیک:
    دستگاه تشکیل شیلنگ فلزی مکانیکی:
    دستگاه ساخت غرش فلزی
    پرس هیدرولیک عمودی: میلی متر
    پرس هیدرولیک افقی:
    دستگاه پانچ مکانیکی سنبه: میلی متر
    غلتک های زیر و ماشین تشکیل: میلی متر

    بستن