ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : #۶۸, Qiaoting Road, Shuige Industrial Park, Lishui, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات برق الکتریکی پیروزی ، آموزشی ویبولیتین واقع در ۶۸ جاده ، پارک صنعتی ، شهر ، جمهوری خلق ژجیانگ چین ، که یکی از بزرگترین شرکت های متخصص در زمینه تولید نیرو ، اتصال دهنده ها ، عایق ها و لوازم جانبی خطوط قطب در چین است. ما گواهینامه بین المللی را داشتیم و تقریباً همه محصولات تست آزمایشگاه بین المللی را گذرانده بودند.شرکت ما دارای یک قدرت فن آوری قوی ، تجهیزات پیشرفته تولید ، فرآ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات برق الکتریکی پیروزی ، آموزشی ویبولیتین واقع در ۶۸ جاده ، پارک صنعتی ، شهر ، جمهوری خلق ژجیانگ چین ، که یکی از بزرگترین شرکت های متخصص در زمینه تولید نیرو ، اتصال دهنده ها ، عایق ها و لوازم جانبی خطوط قطب در چین است. ما گواهینامه بین المللی را داشتیم و تقریباً همه محصولات تست آزمایشگاه بین المللی را گذرانده بودند.
    شرکت ما دارای یک قدرت فن آوری قوی ، تجهیزات پیشرفته تولید ، فرآیند تولید پیچیده ، طیف کاملی از روش های آزمایش / کشف و سازوکار مدیریت شرکت با بازده بالا است. چه کسی مهارت صرفه جویی و عایق بندی انرژی را با استانداردهای صرفه جویی در انرژی و عایق مشخص شده توسط کشور مطابقت می دهد. این شرکت به شدت استانداردهای ملی را پیاده سازی می کند و همچنین استانداردهای بین المللی را برابر می کند.
    شرکت ما توجه بیشتری به شبکه فروش و خدمات پس از فروش دارد ، محصولات ما به بیش از ۳۰ کشور یا منطقه فروخته شده است. شرکت ما به طور مداوم با ارائه فن آوری جدید ، تجهیزات و استعدادهای پیشرفته برای ایجاد نوآوری در کیفیت ، فن آوری و مکانیزم ، برای تحقق بخشیدن به بهبود مداوم کیفیت و ارتقا-استاندارد بالا از خدمات پیش فروش و خدمات پس از فروش ، و برای برآورده ساختن خواسته های مشتریان قدیمی و جدید تلاش و مشارکت بیشتری در آینده روشن صنعت برق بین المللی دارد.

    بستن
محصولات
عایق از نوع پین ANSI و BS برای ولتاژ بالا
گیره تعلیق 1A اتصالات کابل
1 فیکسچر-بازو
آداپتور گیره نصب
آویز سیمی زمینی BD
BALL Y CLEVIS E05
قلاب توپ
BALL CLEVIS EP077
پیچ لنگر انگشتانه
STAY ROD با انگشتانه و کمان
پیچ لنگر شفت چشمی فورج شده گالوانیزه داغ
تقویت کننده صلیبی صفحه گالوانیزه G17