ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Chongshi Industrial Zone, Panshi, Yueqing, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : ارائه دهنده لوازم و خدمات برقی برای صنعت جهانی برق است. این دستگاه عمدتا تجهیزات انتقال و توزیع برق ، از جمله خطوط تولید به عنوان فیوز شکن ، برقگیر ، عایق کامپوزیت و پرسلن ، جداکننده ها و پل های باربر ، سخت افزار اتصال سر ، لوازم جانبی کابل و کیت های کابل (لوازم جانبی کابل های جمع شونده با سرما و گرما) را تولید می کند.به عنوان یکی از شرکت های بین المللی برق در چین ، ما نه تنها لوازم برقی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ارائه دهنده لوازم و خدمات برقی برای صنعت جهانی برق است. این دستگاه عمدتا تجهیزات انتقال و توزیع برق ، از جمله خطوط تولید به عنوان فیوز شکن ، برقگیر ، عایق کامپوزیت و پرسلن ، جداکننده ها و پل های باربر ، سخت افزار اتصال سر ، لوازم جانبی کابل و کیت های کابل (لوازم جانبی کابل های جمع شونده با سرما و گرما) را تولید می کند.
    به عنوان یکی از شرکت های بین المللی برق در چین ، ما نه تنها لوازم برقی را تولید می کنیم ، بلکه راه حل های پایدار قدرت را که با نوآوری در فناوری پشتیبانی می شود ، ارائه می دهیم. تاکنون ، در تقریباً ۵۰ کشور و سرزمین در آمریکای جنوبی ، اروپا ، آمریکای لاتین ، آسیا ، آفریقا و خاورمیانه فعالیت تجاری دارد. استانداردهای بالای ′ مورد توجه مصرف کنندگان برق محلی قرار گرفته است.
    تجارب و تخصص استثنایی در سراسر جهان با کسب و کار و تراکم فروش ، از محصولات و خدمات قابل اطمینان و با کیفیت بالا برای مشتریان برخوردار است.
    برای سیستم کنترل کیفیت ، چندین بار متوالی توسط .
    ما قول می دهیم که کیفیت درجه یک ، قیمت مناسب ، خدمات درجه یک و پیروی از فلسفه تجارت توسعه و نوآوری را برای خدمت به مشتریان قدرت جهانی ارائه خواهیم داد!

    بستن
محصولات
فیوز محدود کننده جریان ولتاژ بالا
اتصالات فیوز برای برش فیوز خروجی
بریدگی فیوز خروجی
عایق چینی
عایق کامپوزیت
برقگیر
کیت کابل با قابلیت انقباض حرارتی
کیت های کابل جمع شونده سرد
کلید قطع و کلید Load break
قطعه ساز خودکار
رزین ریخته گری مستقیم کابل اتصال
رزین ریخته گری مستقیم کابل اتصال