ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/watch?v=_qIBekAAJE0&feature=youtu.be
  • آدرس : Dazhoucun Industrial Park, Chengyang District, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : که توسط تایوان سرمایه گذاری شده است ، در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد و یک شرکت بین المللی مستقلاً متعلق به توسعه ، تولید و توزیع کابل های نوری با نام تجاری است.اولین یو پی اس آنلاین با فرکانس بالا با مارک در سال ۱۹۹۴ ساخته شد. با توجه به نیاز مشتری ، ما یو پی اس آفلاین ، یو پی اس تعاملی لاین ، یو پی اس آنلاین صنعتی ، یو پی اس فضای باز ، اینورتر مخابراتی ، اینورتر برق و اینورتر خانگی را توسعه داده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    که توسط تایوان سرمایه گذاری شده است ، در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد و یک شرکت بین المللی مستقلاً متعلق به توسعه ، تولید و توزیع کابل های نوری با نام تجاری است.
    اولین یو پی اس آنلاین با فرکانس بالا با مارک در سال ۱۹۹۴ ساخته شد. با توجه به نیاز مشتری ، ما یو پی اس آفلاین ، یو پی اس تعاملی لاین ، یو پی اس آنلاین صنعتی ، یو پی اس فضای باز ، اینورتر مخابراتی ، اینورتر برق و اینورتر خانگی را توسعه داده ایم. طی یک دهه تلاش بزرگ ، ما منابع تغذیه مارک دار خود را ساخته ایم ، که به طور گسترده در زمینه های مالی ، ارتباطات از راه دور ، برق ، پتروشیمی ، گمرک و ارتش و غیره استفاده می شود و با نظر مشتریان مورد احترام قرار گرفته اند . علاوه بر این ، ما همچنین با بسیاری از شرکت های معروف منبع تغذیه از طریق همکاری می کنیم و اکنون محصولات ما به فروش جهانی رسیده است ، از جمله اروپا ، آمریکای جنوبی ، آفریقا ، خاورمیانه ، آسیا و غیره
    با توسعه سریع منبع تغذیه ، ما در حال گسترش کار خود به کابلهای نوری و لوازم جانبی نیز هستیم. در سال ۲۰۰۶ ما مارک خود را برای فروش کابلهای ، کابلهای ، کابلهای نوری ، چسبهای فیلم فیوژن ، ها ، کیتهای ابزار ترمینال ، اتصالات ، اتصالات ، اتصالات پیوندی ، سینی کابل مش سیم ، سینی کابل پیش ساخته ، مخزن کابل ، نردبان های کابل ، ماژول های ، ماژول های راه اندازی کرده ایم. و تولید ، ساخت و توزیع لوازم جانبی. تاکنون ، کابل های نوری و لوازم جانبی خطوط ارتباطات از راه دور مارک ما در بیش از ۲۰ کشور در ساخت و ساخت خطوط انتقال نیرو استفاده شده است.
    گواهینامه بین المللی سیستم کیفیت را گذرانده و دارای یک سیستم کیفیت کامل از منبع مواد ، فرایند تولید و جمع آوری تا آزمایش است. کلیه محصولات توسط یا توسط آژانس های امنیتی تعیین شده توسط مشتری تأیید شده اند.
    ما نه تنها به قیمت رقابتی ، فناوری پیشرفته و محصولات با کیفیت بالا افتخار می کنیم ، بلکه از پشتیبانی خدمات فنی نیز برخوردار هستیم. ما می توانیم مهندس خود را در محل برای نصب و آموزش سایت تحویل دهیم ، یا می توانیم خدمات آنلاین ارائه دهیم تا مشکلی را در حین نصب و تجارت حل کنیم. با توجه به اینکه هیچ مشتری خیلی بزرگ یا خیلی کوچکی وجود ندارد ، هر مشتری سزاوار حرفه ای ترین خدمات است. افراد رشد و گسترش را با شما پیش بینی می کنند و با یک روش موفقیت شروع می کنند.

    بستن
محصولات
گیره تعلیق
جعبه شکاف 16 هسته ای
گیره بن بست ADSS
بن بست توزیع - گریپ