ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yan'ao Industry Zone, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ونژو هرمانو الکتریک ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت برق معماری نوع جدید است که درگیر تحقیق و توسعه ، تولید و فروش است.ما در تولید محصولات الکتریکی کم ولتاژ شامل سوئیچ های دیواری متوسط ​​، درجه بالا ، پریزها ، دوشاخه ها ، فیوزها و تجهیزات نورپردازی تخصص داریم ، خود را وقف ساخت محبوب ترین تولید کننده برق معماری حرفه ای می کنیم و بهترین راه حل های کامل محصولات برق معماری را به مشتریان ارائه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ونژو هرمانو الکتریک ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت برق معماری نوع جدید است که درگیر تحقیق و توسعه ، تولید و فروش است.
    ما در تولید محصولات الکتریکی کم ولتاژ شامل سوئیچ های دیواری متوسط ​​، درجه بالا ، پریزها ، دوشاخه ها ، فیوزها و تجهیزات نورپردازی تخصص داریم ، خود را وقف ساخت محبوب ترین تولید کننده برق معماری حرفه ای می کنیم و بهترین راه حل های کامل محصولات برق معماری را به مشتریان ارائه می دهیم.
    شرکت ما در ونژو ، شهر تجهیزات الکتریکی کم مصرف واقع شده است. دستگاه اتوماتیک پیشرفته و تجربه حرفه ای ما در زمینه برق معماری ، محصولات ما را قادر می سازد تا نشاط قوی داشته باشند. در این میان ، دستگاه های قالب گیری تزریقی با دقت بالا با فناوری های پیچیده قالب گیری با فناوری های تایوان ارائه می شوند و دارای مواد رسم اتوماتیک و تخلیه خودکار هستند. در همین حال ، ما تجهیزات و فن آوری های خودکار مانند ماشین های پرچ با تماس نقره ای و ماشین های خود پیچ ​​گوشتی را تضمین می کنیم تا کیفیت محصول ، ایمنی کارکنان و ثبات فرآیند را تضمین کنیم.
    همکاری فقط یک شروع است. جلب رضایت مشتریان هدف مادام العمر ماست.
    امروز محصولات هرمانو به اروپا ، آمریكا و خاورمیانه صادر می شود. تیم خدمات بازاریابی و خدمات فن آوری حرفه ای و شبکه اطلاعات فنی کامل ما را قادر می سازد تا به سرعت به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم ، بنابراین می توانیم نگرانی های مشتریان را بهتر برطرف کنیم.
    ما تیم های مدیریتی باتجربه و پرتحرک ، پرسنل برجسته تحقیقاتی ، پشتیبانی فنی حرفه ای و م ،ثر و مدیریت تولید درجه یک داریم. ما با تیم های برتر طراحی ایتالیا کار می کنیم بنابراین قادر به تولید و طراحی محصولاتی هستیم که مطابق با استانداردهای مشترک بین المللی مانند استانداردهای آمریکا ، انگلیس و اروپا باشد.
    هرمانو دارای استانداردهای کیفی سختگیرانه برای بازرسی ورودی مواد ، بازرسی قطعات پلاستیکی ، نظارت بر تولید (تست رشته درخشان) ، بازرسی ضخامت لایه تراشه ، آزمایش عمر عملکرد ، آزمایش فشار توپ پلاستیکی ، تست آنلاین سوئیچ و سوکت خط مونتاژ و تست زنگ درب است. ما یک سیستم کنترل کیفیت علمی ، جامع و کامل از مواد اولیه تا محصولات نهایی ایجاد کرده ایم. ما گواهینامه را به دست آورده ایم. محصولات ما دارای گواهینامه های هستند که توسط صادر شده اند.
    ما به کارمندان و مشتریان خود احترام می گذاریم. ما فرصت هایی را برای کارمندان فراهم می کنیم تا شغل خود را توسعه دهند و از طول عمر خود لذت ببرند و به مشتریان در ایجاد ارزش و توسعه تجارت کمک کنیم. ما معتقدیم که فرهنگ خانه نه تنها برای خود ما بلکه برای مشتریان احترام قائل است.
    با قدردانی به آینده سلام کنید. ما خود را وقف یک شریک استراتژیک طولانی مدت برای مشتریان خود و همچنین محبوب ترین تولید کننده برق معماری می کنیم. ما پر از اعتماد و کوشش همیشه کار می کنند.

    بستن