ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Qinggang, Yuhuan, Taizhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است ، یک گروه تولیدی حرفه ای پیشرو با دو پایگاه تولید و یک مرکز خدمات ، متخصص در لوله کشی با کیفیت ، گرمایش ، محصولات بهداشتی و الکتریکی و قطعات است.ما با بیش از بیست سال تجربه در خط لوله ، گرمایش و بهداشت هستیم. با تشکر از همکاری طولانی مدت با بسیاری از تولید کنندگان و توزیع کنندگان پیشرو در جهان ، ما با استاندارد مربوطه و مواد مورد نیاز محصول بسیار آشنا هستیم. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است ، یک گروه تولیدی حرفه ای پیشرو با دو پایگاه تولید و یک مرکز خدمات ، متخصص در لوله کشی با کیفیت ، گرمایش ، محصولات بهداشتی و الکتریکی و قطعات است.
    ما با بیش از بیست سال تجربه در خط لوله ، گرمایش و بهداشت هستیم. با تشکر از همکاری طولانی مدت با بسیاری از تولید کنندگان و توزیع کنندگان پیشرو در جهان ، ما با استاندارد مربوطه و مواد مورد نیاز محصول بسیار آشنا هستیم. ما می توانیم دامنه وسیعی از شیرآلات ، اتصالات ، گیره های لوله و قطعات از مس ، برنز ، برنج و مواد را تأمین کنیم.
    از طریق تحصیل ، ما خط برق و الکترونیک را در سال ۲۰۱۰ ثبت کردیم. ما در حال تهیه کالاهای الکتریکی کامل از جمله اتصالات کابل ، گیره ناخن ، ترمینال و اتصالات ، بلوک های ترمینال ، و همچنین لوازم جانبی مختلف الکتریکی و الکترونیکی هستیم.
    پایه های تولید شیر و اتصالات ما در و پایگاه های تولید محصولات الکتریکی ما در هستند. در پایگاه های تولیدی ، ما بیش از ۵۰۰ کارگر و مهندس و همچنین بسیاری از امکانات پیشرفته تولید و تجهیزات آزمایش داریم. پایگاه های تولیدی ما به معتبر رسیده اند.
    مرکز خدمات ما در نینگبو است ، شهری با بندر بسیار معروف دریا در آب دریا و طولانی ترین پل خارج از کشور پل خارج از خلیج . با عبور از روی پل ، رانندگی تا شانگهای تنها دو ساعت طول می کشد. در مرکز خدمات ما ، ما یک تیم قدرتمند داریم که به خدمات به مشتری ، توسعه بازار و همچنین برخی کارهای اضافی برون سپاری برای تقاضای مشتری خود برای محصولات دیگر خارج از خط تولید ما متمرکز است.
    هدف ما ارائه محصولات و خدمات با ارزش افزوده به مشتری و تأمین تقاضای آنها است. تا کنون ، محصولات و خدمات ما توسط بسیاری از مشتریان در بازار آمریکای شمالی ، انگلیس ، اروپا و استرالیا به خوبی پذیرفته شده است. ما تلاش های خود را در زمینه افزایش توانایی تولید ، بهبود کیفیت محصول و افزایش ظرفیت تولید خود ادامه می دهیم.
    ما به گرمی از پرسش ، بازدید و همکاری شما استقبال می کنیم. ما محصول با کیفیت بالا ، قیمت رقابتی ، تحویل سریع و خدمات عالی را برای شما فراهم خواهیم کرد. ما با تلاش مشترک اعتقاد داریم که هر دوی ما می توانیم پیشرفت و پیشرفت بیشتری در این مسیر داشته باشیم.

    بستن