ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Chongqing Tianbao Conductor Busbar Electrical Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۵۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱st Floor, ۵ Building. No ۲۶ Jiulong Park Avenue, Jiulongpo District, Chongqing, China
  • درباره ما : چونگ کینگ تیانبائو هادی در چونگ کینگ واقع شده است که شهری با سرعت رشد و چهار محله است که مستقیماً تحت دولت مرکزی با حمل و نقل مناسب واقع شده است.در سال ۲۰۰۱ تولید شده و بیش از ۱۰ سال در این زمینه فعالیت داشته است. تیان بائو یک شرکت حرفه ای در تحقیق و توسعه مهندسی محصولات الکتریکی است. شرکت ما مدت طولانی است که استراتژی توسعه واردات فن آوری ، نوآوری یکپارچه ، تحقیقات مستقل و تحقیقات مشترک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    چونگ کینگ تیانبائو هادی در چونگ کینگ واقع شده است که شهری با سرعت رشد و چهار محله است که مستقیماً تحت دولت مرکزی با حمل و نقل مناسب واقع شده است.
    در سال ۲۰۰۱ تولید شده و بیش از ۱۰ سال در این زمینه فعالیت داشته است. تیان بائو یک شرکت حرفه ای در تحقیق و توسعه مهندسی محصولات الکتریکی است. شرکت ما مدت طولانی است که استراتژی توسعه واردات فن آوری ، نوآوری یکپارچه ، تحقیقات مستقل و تحقیقات مشترک محصولات جدید را دنبال کرده است.
    محصولات اصلی عبارتند از: سیستم ریل رسانا ، سیستم خط اتوبوس ، سیستم حلقه گل کابل ، سینی کابل ، زنجیره کشیدن و لوازم جانبی مرتبط. ما به بسیاری از مشتریان در حلقه اتصال برق شارژر برای جرثقیل ، بالابر برقی ، و همچنین توزیع شبکه ساختمان بالا در کارخانه کمک کرده ایم.
    برای ظرفیت کم ، پی وی سی و آلیاژ آلومینیوم شامل سیستم بخارپز موجود است. برای بار سنگین ، سیستم عایق هادی مس و آلومینیوم می تواند به ۱۵۰-۳۰۰۰ آمپر برسد. دامنه آمپر برای سیستم آلومینیومی مس و گذرگاه از ۲۵-۶۳۰۰ است ، جایگزینی عالی برای کابل ها ، تأمین روشنایی و برق برای کارخانه و ساختمان.
    با کیفیت عالی محصول ، خدمات خوب و اعتبار همکاری ، محصولات ما توسط مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی بسیار مورد احترام است.
    با نگاه به جلو به آینده ، تیان بائو قصد دارد اصل "مزیت فناوری ، پایه کیفیت ، مشتری اول ، صداقت و اعتماد" را اجرا کند. شرکت ما همچنان به توسعه مدرن سازی کشور و پیشرفت اجتماعی کمک می کند.
    ما خود را وقف جنگ برای احیای صنعت ملی می کنیم.

    بستن
محصولات
باس بار هادی نوع C M
سیستم شینه های هادی آلومینیومی 60A-125A
چرخ دستی کابلی فستون I Beam
سیستم ترانکینگ شینه نور
ریل هادی مسی باسبار pvc 160A-400A
سیستم میله هادی عایق پیوسته بدون درز
باس ولتاژ پایین کانال / سیستم اتوبوس راه
زنجیر کششی CNC پلاستیکی
سیستم میله هادی محصور شده با 4 داکت
زنجیر کشش استیل ضد زنگ
شینه جرثقیل هادی گالوانیزه 60A -160A
سیستم ریلی هادی جرثقیل محصور
سیستم کابلی فستون
سینی کابل نردبانی
کابل تخت
ریل هادی پوسته آلومینیومی
سیستم میله هادی آلومینیومی عایق
سیستم میله هادی مسی عایق شده