ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No۴۰۶,Lianchuang Building ,Guanlong Road, Guanchen Street, Dongguan City, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است ، یک تولید کننده و صادر کننده دارای گواهینامه است که در زمینه طراحی ، توسعه و تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی ، از جمله طراحی و تولید قالب پلاستیکی ، دارای گواهینامه است. با یک ساختمان مدرن و یک محل کار هماهنگ ، تمام رویه ها و سیستم ها به منظور استانداردهای حیاتی طراحی شده اند.ما در شهر ، استان گوانگدونگ ، چین واقع شده ایم. با دسترسی راحت به حمل و نقل. با مس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است ، یک تولید کننده و صادر کننده دارای گواهینامه است که در زمینه طراحی ، توسعه و تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی ، از جمله طراحی و تولید قالب پلاستیکی ، دارای گواهینامه است. با یک ساختمان مدرن و یک محل کار هماهنگ ، تمام رویه ها و سیستم ها به منظور استانداردهای حیاتی طراحی شده اند.
    ما در شهر ، استان گوانگدونگ ، چین واقع شده ایم. با دسترسی راحت به حمل و نقل. با مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع ، بیش از ۳۵۰ کارمند داریم ، فروش سالانه بیش از ۱،۳۰۰،۰۰۰ دلار داریم و در حال حاضر ۷۰٪ از تولید خود را در سراسر جهان صادر می کنیم.
    تمام محصولات ما با استانداردهای بین المللی کیفیت مطابقت دارند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان بسیار قدردانی می شوند. امکانات مجهز و کنترل کیفیت عالی در تمام مراحل تولید ما را قادر می سازد رضایت مشتری را تضمین کنیم. ما همچنین چندین حق ثبت اختراع داریم.
    تیم ما همیشه به ایجاد مجاز در خط اختصاص داده شده است. آنها به نیازهای مشتری گوش فرا می دهند و راه حلهای کاربرپسند ، مطابق با استاندارد را پیشنهاد می دهند. برای سالها تلاش عملی و توسعه ، به یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان در این زمینه در چین تبدیل شده است و ما یک شبکه فروش جهانی به دست آورده ایم که به ایالات متحده ، برزیل ، هند ، عربستان سعودی ، استرالیا رسیده است.
    اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید و یا می خواهید سفارشی سفارش دهید ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر برقراری روابط تجاری موفق با مشتریان جدید در سراسر جهان در آینده نزدیک هستیم.

    بستن