ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲nd Floor, ۹th Building, No. ۹۹۹ Jiangyue Road, Minhang District, Shanghai, China
  • درباره ما : بیش از ۱۰ سال تجربهاز سال ۲۰۰۷ در تحقیق ، طراحی و ساخت کاوشگرها ، ابزارها ، جمع آوری داده ها و م های ارتباطی بسیار قابل اعتماد و همچنین راه حل سیستم برای اینترنت صنعتی موارد فعالیت می کند.ما شرکتی هستیم که تحقیقات علمی ، ساخت و خدمات را ادغام کرده و بهترین امکانات تولیدی و مهندسی ، کارکنان متخصص و امکانات وارداتی را در اختیار داریم. اکنون ما یکی از رهبران بازار در صنعت ابزار سازی چین بود ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیش از ۱۰ سال تجربه
    از سال ۲۰۰۷ در تحقیق ، طراحی و ساخت کاوشگرها ، ابزارها ، جمع آوری داده ها و م های ارتباطی بسیار قابل اعتماد و همچنین راه حل سیستم برای اینترنت صنعتی موارد فعالیت می کند.
    ما شرکتی هستیم که تحقیقات علمی ، ساخت و خدمات را ادغام کرده و بهترین امکانات تولیدی و مهندسی ، کارکنان متخصص و امکانات وارداتی را در اختیار داریم. اکنون ما یکی از رهبران بازار در صنعت ابزار سازی چین بوده ایم. شرکت ما اصل "خدمت به کاربران" را در ذهن خود نگه داشته و بر تحقیق و توسعه فناوری های جدید تمرکز دارد. ما از ظرفیت کامل توسعه و سیستم تضمین کیفیت صدا برخورداریم و به تحقیق و توسعه دست یافته ایم و اختراع ثبت اختراع را به دست آورده ایم.
    طیف گسترده ای از محصولات را انتخاب کنید
    ما عمدتا سنسورهای فشار هوشمند ، فرستنده های فشار ، فرستنده های دما ، ماژول های رابط ارتباطی ، واحدهای انتقال از راه دور ، رایانه های ارتباطی را تولید می کنیم که به طور گسترده ای برای سیستم های اندازه گیری و نظارت اتوماسیون فرآیند و سیستم های کنترل اتوماتیک در نفت و گاز ، نیروگاه ، صنایع شیمیایی ، فولاد استفاده می شود ، ذوب ، کاغذ ، نوشیدنی غذایی ، داروخانه ، حفاظت از محیط زیست و انرژی سبز.
    ما متعهد به راه حل های کلی برای اندازه گیری ، نظارت و کنترل فرآیند در ساختمان هوشمند ، کارخانه هوشمند ، شهر هوشمند ، اتوماسیون صنعتی هوشمند و هستیم. ما به قابلیت اطمینان ، عملکرد دقیق و بهتر کمک می کنیم.
    ما ابزارهایی را به شرکتهای معروف زیر مانند و غیره ارائه داده ایم.
    امروز با ما در تماس باش
    همه محصولات ما عمدتا به اروپا ، ایالات متحده آمریکا ، آسیا ، خاورمیانه و مناطق دیگر صادر می شوند و همچنین بازخورد مطلوبی از مشتریان دارند. برای جزئیات بیشتر، همین امروز با ما تماس بگیرید.

    بستن