ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵f, Bldg ۲a, Mingzhu Industrial Park ۱۰۶ Chuangxin Ave, High-Tech Zone, Hefei, Anhui, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد ، یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در زمینه انواع سنسور ، فرستنده و ابزار اتوماسیون با کیفیت پیشرفته و با کیفیت خوب متخصص است. ما خود را وقف توسعه ، ساخت و فروش سیستم کنترل اتوماسیون می کنیم ، با ارائه راه حل های فنی کامل و ساخت انفورماتیک کارخانه به مشتریان خود.محصولات اصلی ما شامل فرم پانل توسعه پایگاه داده ابر صنعتی است. اینترنت صنعتی اشیا؛ سیستم اندازه گیری بی سیم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد ، یک شرکت با تکنولوژی بالا است که در زمینه انواع سنسور ، فرستنده و ابزار اتوماسیون با کیفیت پیشرفته و با کیفیت خوب متخصص است. ما خود را وقف توسعه ، ساخت و فروش سیستم کنترل اتوماسیون می کنیم ، با ارائه راه حل های فنی کامل و ساخت انفورماتیک کارخانه به مشتریان خود.
    محصولات اصلی ما شامل فرم پانل توسعه پایگاه داده ابر صنعتی است. اینترنت صنعتی اشیا؛ سیستم اندازه گیری بی سیم صنعتی ؛ ابزار اندازه گیری در محل مانند دما ، فشار ، جریان ، سوئیچ سطح و فرستنده و غیره ، که به طور گسترده در پتروشیمی ، شیمیایی ، قدرت ، فولاد و سیمان استفاده می شود.
    سومین شرکت در چین است که فرستنده های را توسعه می دهد. فرستنده سری چهارمین کشور در چین است که برای اولین بار توسط سازمان بین المللی تأیید شده است و چینی ها دارای حقوق مالکیت معنوی کاملاً اختصاصی هستند. فرستنده های دمایی فناوری خالی چینی را در این زمینه پر کرده اند.
    با استفاده از سیستم مدیریت علمی دقیق ، دارای گواهینامه مطابقت با استاندارد : ۲۰۰۸ توسط شرکت تأیید اعتبار طبقه بندی جامعه چین است. متعهد به تولید محصولات جدید و نوآوری فنی است. با تلاش مستمر در فن آوری جدید سیستم کنترل اتوماسیون ، برخی از پروژه های نوآوری را از (وزارت علوم و فناوری) انجام داده و به عنوان یک شرکت آینده دار "غول فناوری" در توسعه صنعت با تکنولوژی بالا مورد تقدیر قرار گرفته است. منطقه
    به عنوان اولین و منحصر به فردترین شرکت تولیدی چینی با نمایشگاههای تجاری ۰.۰۷۵٪ و ۰.۰۵٪ در آنهویی ، مارک به برند معروف آنهویی اعطا شد.

    بستن