ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۰ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UC1MIL3iSp66053v97xqy2Ew?
  • آدرس : No. ۱۸ Yingda Road, Baoji, Shaanxi, China
  • درباره ما : شرکت میکرو سنسور ، با مسئولیت محدود ، بزرگترین تولید کننده سنسور فشار و فرستنده فشار الکتریکی در چین ، در سال ۱۹۹۳ توسط سرمایه گذاری مشترک چین و آمریکا تاسیس شد. ما راه حل های اندازه گیری و اندازه گیری فشار را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهیم.با جبران درجه حرارت گسترده دیجیتال ، اصلاح غیر خطی بودن و به دست آوردن داده ها با استفاده از اتوبوس ، ما سنسورهای فشار ، فرستنده های فشار ، ف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت میکرو سنسور ، با مسئولیت محدود ، بزرگترین تولید کننده سنسور فشار و فرستنده فشار الکتریکی در چین ، در سال ۱۹۹۳ توسط سرمایه گذاری مشترک چین و آمریکا تاسیس شد. ما راه حل های اندازه گیری و اندازه گیری فشار را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهیم.
    با جبران درجه حرارت گسترده دیجیتال ، اصلاح غیر خطی بودن و به دست آوردن داده ها با استفاده از اتوبوس ، ما سنسورهای فشار ، فرستنده های فشار ، فرستنده های سطح ، ابزار اندازه گیری و کنترل را در اختیار کاربران قرار می دهیم که دارای کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد در محیط محلی در محل هستند.
    براساس بیش از ۲۰ سال تجربه تولید ، سنسورهای میکرو اکنون ظرفیت تولید ۱.۲ میلیون قطعه سنسور فشار و ۴۰۰ هزار قطعه فرستنده را در یک سال دارند. و همچنین ما می توانیم مطابق با نیازهای مشخص شده مشتری ، نیازهای سفارشی و طرح ها را برآورده کنیم.
    کیفیت زندگی شرکت است. میکرو استدلر سیستم اطمینان بین المللی را به طور انحصاری پیاده سازی می کند تا از هر روشی که در تولید ما مشخص می شود اطمینان حاصل کند. علاوه بر این ، محصولات اصلی سنسورهای فشار و فرستنده ها نیز توسط و برای بازارهای مختلف جهانی مجاز هستند.
    میکرو استندلر اکنون با مشتریان بیش از ۷۰ کشور تجارت می کند. دوستان جهانی بیشتر و بیشتر با ریزهزارها آشنا هستند و همکاری سودمندی را با ما تشکیل می دهند. هر کجا که باشید ، هر زمان که هستید ، برای هر س اندازه گیری فشار و اندازه گیری ، پروب های میکرو پیدا کنید. ما مشتاقانه منتظر پشتیبانی شما با بهترین خدمات هستیم!

    بستن