ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Wenying Road, Binjiang Development Zone, Nanjing, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت فناوری نانجینگ ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و در زمینه تولید سنسورهای فشار تخصص دارد. این با تولید ۲۶۰ بار در دسترس ترین تولید کننده داخلی سنسورهای فشار است. تولید سالانه سنسورهای فشار بیش از ۱۰۰ میلیون است. محصولات به بیش از ۶۰ کشور و منطقه صادر شده است. شرکت هایی را در آلمان ، ایالات متحده و کره جنوبی تأسیس کرده است. این شرکت کارخانه هایی در نانجینگ و آنشان دارد و دفتر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری نانجینگ ، آموزشی ویبولیتین در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و در زمینه تولید سنسورهای فشار تخصص دارد. این با تولید ۲۶۰ بار در دسترس ترین تولید کننده داخلی سنسورهای فشار است. تولید سالانه سنسورهای فشار بیش از ۱۰۰ میلیون است. محصولات به بیش از ۶۰ کشور و منطقه صادر شده است. شرکت هایی را در آلمان ، ایالات متحده و کره جنوبی تأسیس کرده است. این شرکت کارخانه هایی در نانجینگ و آنشان دارد و دفتر مرکزی آن در محل استقرار ستاد بین المللی دریاچه در نانجینگ واقع شده است. تیم تجارت خارجی در شنیانگ ، مرکز پایگاه صنایع سنگین شمال شرقی حضور دارد.
    "ایجاد ارزش برای مشتریان" همیشه هدفی است که شرکت دنبال می کند. به عنوان یک مارک شناخته شده در صنعت سنسور فشار داخلی ، تجارت جوان سازی سنسور فشار چین را به عنوان ماموریت خود در نظر گرفته است ، با دقت و گام به گام کار می کند ، تلاش می کند سنسورهای فشار فوق العاده را تولید کند و سنسورهای فشار نهایی مقرون به صرفه را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
    ایده "بهبود مستمر" ریشه ای عمیق در میان مردم دارد که "تفکر ناب" را به عنوان تئوری اساسی مدیریت تولید در نظر می گیرند. مردم به رویا ، صداقت ، صداقت و خوبی اعتقاد دارند. همیشه "مسئول اعتماد" بوده و به عنوان یک شرکت وظیفه شناس رفتار می کند که به پیشرفت اجتماعی و رفاه مردم کمک می کند.

    بستن
محصولات
سنسور فشار دیفرانسیل Φ19×27.6mm PC10D
سنسور فشار دیافراگم با رزوه PC12Ⅱ
سنسور فشار روغن Φ19×14mm PC10
سنسور فشار سیلیکونی پیزورزیستیو Φ10mm PC7
سنسور فشار دیافراگم فلاش PCM350
سنسور فشار فرستنده فشار جهانی PCM303
فرستنده فشار بالا PCM300T
سنسور فشار دیفرانسیل موموکریستالی PCM3051S-DP