ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-NO. ۱۸ Fenghua Road, Yuhua Economic Development Zone, Nanjing, Jiangsu Province
  • درباره ما : یک سرمایه گذاری مشترک چین و ایالات متحده است ، همچنین دارای صلاحیت شرکت های پیشرفته و صدور گواهینامه محصول نرم افزار و شرکت نرم افزاری است. دفتر مرکزی این شرکت در کلرادو ، ایالات متحده است. منطقه در حال توسعه و صنعتی در نانجینگ و شنژن ، چین. ما بر توسعه ، ساخت و سرویس حسگرها ، فرستنده ها و تمرکز داریم. ایده محصول ما حرفه ای سازی ، سفارشی سازی و هوشمند سازی است که به مشتری در بهینه سازی ف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک سرمایه گذاری مشترک چین و ایالات متحده است ، همچنین دارای صلاحیت شرکت های پیشرفته و صدور گواهینامه محصول نرم افزار و شرکت نرم افزاری است. دفتر مرکزی این شرکت در کلرادو ، ایالات متحده است. منطقه در حال توسعه و صنعتی در نانجینگ و شنژن ، چین. ما بر توسعه ، ساخت و سرویس حسگرها ، فرستنده ها و تمرکز داریم. ایده محصول ما حرفه ای سازی ، سفارشی سازی و هوشمند سازی است که به مشتری در بهینه سازی فرآیند و ایجاد ارزش از مشاوره فناوری و تولید سفارشی کمک می کند.
    فناوری پیشرو و تولید هوشمند صلاحیت های اصلی ما هستند. هر محصولی که به مشتری تحویل داده می شود ، از طریق کالیبراسیون خطی ، جبران خودکار دما ، آزمایش پیری و آزمایشات فشار برای اطمینان از دقت ، مشخصه دما ، واریانس و پایداری پردازش می شود. ما در ماشین آلات مهندسی ، تصفیه آب ، صنایع غذایی و دارویی ، حفاظت از محیط زیست ، شرکت های برق ، صنعت متالورژی ، کشتی سازی و غیره با مشتریان همکاری نزدیک داریم.

    بستن
محصولات
ترانسمیتر دما
سری صنعتی
سری صنعتی
سری صنعتی
سنسور لرزش
سنسور لرزش
سری محافظ
تغییر کنترل
ترانسمیتر فشار مذاب
ترانسمیتر فشار مذاب
سنسور فشار
سنسور لرزش